WordPress 3.5 og TopBusiness Theme. Logger jeg ind som administrator er der ingen problemer, men logges der ind med forfatter rollen er kommentarboks og thumbnail boks ikke tilstede.
Kommentar feltet:
Forfatter - ændre eget indlæg:
Under skærmindstillingerne, kan jeg sætte check i at få vist kommentarboksen, og den vises da også under tekstboksen (indtastningsfeltet), men jeg kan ikke vælge ja eller nej til kommentarer. Jeg kan selv tilføje en kommentar på min egen post. Kommentarboksen forsvinder igen, når jeg opdaterer indlægget.
Forfatter - Nye indlæg
Der er ingen mulighed for at checke ja til kommentarer i skærmindstillingerne eller andre steder. Ingenting overhovedet.
THUMBNAIL / Featured Image:
Forfatter - Tilføj thumbnail til nye / eller ændre indlæg:
Under skærmindstillingerne, kan jeg sætte check i thumbnail, men der kommer ingen boks op. Ikke engang i ældre indlæg, der allerede har en vedhæftet thumbnail.
Hvis jeg logger ind som administrator er alt normalt igen, også i brugernes indlæg. Som administrator kan jeg så slå kommentar boksen til for brugere.
Pandathemes svar: Themet er default sat op til author rollen.
Jeg har naturligvis checket brugerrollerne i listen over brugere, og ved at gå ind i rediger bruger, og alle står med rollen forfatter. Hvor kan jeg ellers checke om rollerne ved en fejl er ændret hvis det ikke er synligt der?
Jeg mener ikke at der var problemer før opdatering af WordPress, men må indrømme at jeg ikke er sikker på om fejlen kan være opstået ved installering af TopBusiness fra PandaThemes. Jeg ved altså ikke om det er WordPress fejl eller tema fejl.
Hvad kan der være sket siden kun administrator rollen har adgang til kommentarer, thumbnails og featured images?
not resolved