Hey alle
Jeg har søgt efter løsning på dette problem - dog uden held. Jeg havde nøjagtigt samme problem for snart et år siden.
Jeg sad netop og rodede lidt med min blog og kiggede plugins. Jeg prøvede at installere "Jetpack", for at kunne få flere funktioner fra Wordpress.com (der er en del, jeg synes mangler utroligt meget ved en selv-hosted Wordpress blog). Efter jeg havde aktiveret Jetpack bliver mit dashboard/hele mit kontrolpanel ikke vist. Når jeg logger ind bliver der blot vist en totalt blank side, selvom stien henviser til den rigtige side.
Herefter er jeg nødt til at benytte FileZilla for at gå ind og slette Jetpack, og så bliver det ligesom nulstillet, og jeg kan uden problemer logge ind og se mit dashboard igen.
Det mærkelige er så, at prøver jeg at hente et hvilket som helst plugin, så uanset hvilket det er, bliver mit dashboard/kontrolpanel blankt i dét jeg aktiverer det nye plugin. Jeg kan endda have det nye plugin installeret og aktiveret og gå ind via FileZilla og slettet et af de andre 7 plugins jeg altid har haft installeret, aktiveret og benyttet længe, hvor jeg så kan tilgå mit Dashboard igen. Som om der er en eller anden limit på installerede plugins på 7? Det ved jeg selvfølgelig godt ikke helt er tilfældet.
Selve min side virker fint. Det er kun kontrolpanelet bag der sker et eller andet med, når jeg installerer et nyt plugin/når op på 8 plugins.
Kan i hjælpe?
På forhånd tak
Kasper
resolved