Mit synspunkt: en af de "øvelser" som du bør øve dig i, er at turde rådgive dine kunder (dem du laver en Wordpress side for, lønnet eller ulønnet). At *turde* sige nej, fordi du faktisk jo som leverandør ved bedre, ved hvilke muligheder der er.
Hendes præsentationsside kan blive rigtig !! flot, responsive/adaptive design til forskellige typer/størrelser af skærme/enheder osv. Men det kræver at du stiller dig op og vejleder kunden, fører kunden i den rigtige retning.
Når det så er sagt, så er der kunder som holder fast i deres (forkerte ?) ide.
der har man så 2 muligheder.
Man kan
1) Walk away
2) Indkassere pengene (eller takken, hvis det er ulønnet) og lukke øjnene for slutresultatet. Jeg har selv været i den situation flere gange. Kunden vil formentligt indse snart, at denne løsning ikke var den rigtige, og så er det enten din skyld eller også får du dobbelt arbejde ud af det. Eller kunden vil ikke indse at resultatet ikke er optimalt. Eller også er det skide godt og du har taget fejl (det er faktisk sket een enkelt gang for mig også, hvor det viste sig at slutresultatet faktisk var overvældende godt).
Alt ovenstående er jo fuldstændigt ugyldige og ligegyldigt, hvis det er din kone/kæreste du "arbejder" for her. Så er det bare med at komme igang, hvis husfreden skal bevares. Men jeg tror nu alligevel, at du bør lave 2 versioner og vise hende dem begge. Hendes. Og den rigtige.
Just my 5 cents.