Mine hug i tuden. Beklager, hvis det er for negativt ;-)
Liljen slutter og kanten af baggrunden er for markant afsluttet. Ved godt at grafikken ikke er større, men måske man kunne dele den og lade den flyde til kant af visuel skærm?
På min computer kegles der rundt i skriftstørrelser. Der er stor forskel på siden vist i IE og Firefox.
Layout er måske for traditionelt. I dag er vi vant til mere spræl, skarpe farver og grafikker, og ofte indlejrede slideshows mv. Propagandatjenesten har fundet på layout som på http://spejder.dk, der vist er Drupal-inspireret. Pangfarver eller ej, så giver billeder og skæve grafikker lyst til at kigge videre.
Jeg siger ikke din tekst skal stå med lysegrøn, men en ren blå side fænger ikke rigtigt længere.
http://www.4ci-seascouts.org.uk/ og http://www.westruntonscouts.org/ har fundet nogle andre farver frem. De kommer vist herfra http://www.iscout4wordpress.org.uk/
http://caio.simplyscouting.se/ er blå på en anden måde.
Nogle købe-lauouts http://templates.entheosweb.com/Boy-Scout.asp
De gode billeder fra en svunden tid skriger på khaki og brun-gule nuancer. Måske a la "coffee rings".
Når det nu er en julilæumsside, kunne man godt autostarte små filmsekvenser fra Blå Sommer (i 35 mm film-størrelse), og måske også baggrundslyd fra sommerlejren, syngende pigespejdere, en af BP's taler, osv.
Jeg tror, du skal tænke mere "ud af boksen", end at overveje kø eller stak.
Jeg ved ikke, om jeg kunne gøre det bedre selv, men det er mine tanker.