Hej WP forum :)
Jeg er gået i gang med en blog jeg er kørt lidt fast i og kunne godt bruge et skub i den rigtige retning omkring den indledende opsætning :)
1) Jeg vil gerne have min forside direkte på domænet lownslow.dk i stedet for lownslow.dk/wordpress - hvordan ændre jeg det? Prøvede at rode med det men der gik ged i den da jeg nok ændrede den forkerte adresse så måtte slette alt og starte forfra :(
2) Der er tale om en madblog og jeg vil gerne have det lavet sådan at jeg fra menulinjen øverst har Opskrifter, og derfra så en dropdown med ''recipe type'' f.eks Svinekød og så kommer opskrifterne - hvordan kringler jeg den? (Recipe types kan ses lige ved siden af Recipe search lige under menuen, det er dem jeg gerne vil linke direkte til fra Opskrifter->Recipe Types)
Jeg har et par spørgsmål mere omkring nogle konkrete layout ændringer men dem venter jeg lige lidt med for ikke at det bliver for forvirrende :)
Selv den mindste hjælp modtages med kyshånd, om det så bare er et enkelt stikord til hvad jeg skal søge/lede efter! Jeg vil gerne hjælpe mig selv men jeg er HELT ny i wordpress så jeg har en meget begrænset viden :)
På forhånd tak :)
Bloggen: lownslow.dk/wordpress
Wordpress 4.0
Theme: Food Recipes
not a support question