Kære Alle
Jeg er helt ny, og ved at oprette en hjemmeside. Jeg vil gerne lægge links ind, som peger ud på de sider jeg udtaler mig på, på nettet.
Jeg har oprettet en side der hedder Presse, og i tekst modulet, har jeg valgt "Links". Jeg har kopieret linksne ind, og givet dem en overskrift. Jeg kan se dem i mit admin modul (som tekst kode der alle starter med "<a" og slutter med "target="_blank">". Men linksne kommer ikke frem i hverken preview eller andre steder - hvad pokker skal jeg gøre?
Mange venlige hilsner
Julie Thorsen
(ved ikke hvilken kategori, jeg skal vælge, så jeg har valgt udenfor kategori, håber det er ok)
Links virker ikke
(8 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 11 years siden #
-
Et link til siden ??
Skrevet 11 years siden # -
juliethorsen.com
er det nok?
Husker du at markere den tekst der skal være linkteksten?
Temmelig sikkert ikke :-) Hvad skal jeg markere med?
Du har MÅSKE noget malware på din side.
Mit antivirusprogram nægter at give mig adgang til siden.Skrevet 11 years siden # -
AV, det vil jeg ikke have! Nu har jeg slettet siden, og bedt virusprogrammet give hele maskinen en scanning.
Tak for at du fortalte mig det.
Hvis det er det, vil det så virke igen, når det er fjernet? Skal jeg begynde forfra eller har du et godt råd?Skrevet 11 years siden # -
AV, det vil jeg ikke have! Nu har jeg slettet siden, og bedt virusprogrammet give hele maskinen en scanning.
Det er - hvis jeg har ret - ikke på din egen PC problemet er, men på din installation hos en eller anden host.Skrevet 11 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not resolved