Er der mon nogen, der vil kunne hjælpe mig med følgende: Lodrette billeder, der lægges ind på min side 'ligger' ned, når de ses på ipad. På pc'ere samt androidtelefoner fungerer det efter hensigten, dvs billederne 'står op' som de skal. Lægges billederne ind på ipaden opstår det modsatte problem; billederne står lodret på ipad, men ligger ned på pc samt mobil. Der er aldrig problemer med vandrette billeder. Problemet er opstået indenfor det sidste lille års tid, måske ifm. en opdatering ?
Jeg har søgt i længere tid efter en løsning og vil blive meget glad, hvis der er nogen, der kan hjælpe. Gå evt. ind på min side for at se eksempler på de liggende billeder: 1) in-Sicilia.dk 2)menupunktet 'Sicilien', 3) vælg 'Film optaget på Sicilien' under punktet 'Kunst og Kultur. Vh, KirstenSoele, In Sicilia
Lodrette billeder ligger ned
(2 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 7 years siden #
-
Sikkert fordi billedet indeholder EXIF metadata (SceneCaptureType) om hvordan kameraet blev holdt da billedet blev taget.
Du kan rettet det i ethvert billedredigeringsprogram. Muligvis med lidt tab af billedkvalitet.
Skrevet 7 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.