Hej,
Jeg vil gerne have min login side til at ligge væk fra min hjemmeside, og have en side der sidder admin. Jeg mener, så man ikke kan se hvor jeg logger ind når jeg skal administrere min side.
Jeg håber i forstår hvad jeg mener :)
Hej,
Jeg vil gerne have min login side til at ligge væk fra min hjemmeside, og have en side der sidder admin. Jeg mener, så man ikke kan se hvor jeg logger ind når jeg skal administrere min side.
Jeg håber i forstår hvad jeg mener :)
Er der et link på dit site til Admin?
Hvis ja - hvordan er det sat ind?
Har du evt. et link til din side?
På højere side under Meta, kan du se hvor jeg logger ind.
Jeg vil gerne have det væk, så jeg logger ind på en admin site i stedet for.
Jeg mener at min log in skal ikke kunne vises på hjemmesiden.
Du kan med forden fjerne hele den blok på din side "Meta" og de dertilhørende links.
Det gør du under Udseende > Widgets
jeg kan ikke se hvordan jeg fjerner den
Ovre i højre side er der sikkert et felt der hedder "sidebar" hvor der er en "meta". Hvis du trykker på den lille pil ned ude til højre i den grå meta-boks, så får du mulighed for at slette den.
Alternativt så fungerer det som "træk og slip", så du bare tager meta-kassen og trækker den ud af sidebaren og ind i det felt med "tilgængelige widgets"
/ask
Hej yget
Her er et link til en række videoer der viser hvordan du tilføjer og fjerner widgets i sidebaren af din wordpress: http://www.google.com/search?tbs=vid:1&q=wordpress+widgets
Mvh Anders
Den ligger ikke i side bar og jeg prøvet at smide den i ''inactive widgets'', men det ser ikke ud til at den er væk.
Jeg prøver youtube videoer og se om jeg kan finde noget.
Tak for hjælp.
jeg prøver igen her inde.
Hvor eller kan jeg gå ind at fjerne Meta widgets? Den vil bare ikke væk :)
Video i youtube giver mig ikke svar :) eller jeg kan ikke se svaret :)
Hvis den ikke er en widget, kan du måske fjerne den ved at tilføje en anden widget. Prøv om det virker.
Ellers skal du redigere sidebaren under Udseende/Editor
http://www.DitDomaene.dk/wp-admin/theme-editor.php
NB! Tag en kopi af teksten derinde og gem den på din computer inden du retter noget - så kan du altid sætte det ind igen hvis noget går galt.
Mvh Anders
Du skal være logget ind for at skrive.