Hej
Jeg håber I kan hjælpe mig. Har knoklet med det her problem i mange timer efterhånden og kan ikke finde nogen løsning.
Der hvor logoet normalt sidder i headeren, har jeg bare indsat hjemmesidens navn i en fed font og med en tagline nedenunder, i en anden font.
Dette har jeg gjort fra indstillinger-generelt.
Det fungerer fint, bortset fra når jeg klikker på et blogindlæg... Når jeg gør det og det viser sig med full content, ændrer størrelsen på mit "logo" sig og bliver kæmpe stort.
Jeg forstår det simpelthen ikke?
Det undrer mig også at logoet "mollimarcus" er et link. Det betyder at jeg ikke kan ændre farve, størrelse mm, uden at alle links får samme udseende.
Og et andet problem: Når jeg klikker på et blogindlæg og det åbner sig, er indlæggets overskrift for stort og i en forkert font. Dette kan jeg ikke ændre! Jeg kan underligt nok ændre farven (har pt lyserød som testfarve, så I kan se hvor det er).
Der hvor jeg prøver at ændre det er under "theme options", hvor man (hvis ellers det virkede) kan indstille font, størrelse og farve...
Jeg har prøvet at løse disse problemer i custom.css, men uden held. (Jeg er ikke den store haj til css).
Themet er fra woothemes og hedder Unsigned.
Håber I kan hjælpe. Er ved at få grå hår og det haster en del.
Obs! Ikke sikker på at jeg har postet i den rigtige kategori her på siden.
God dag
Mange hilsner fra Molli
not a support question