Hej...
Kan man få et plugins som gøre man fx kan sætte kode på et fotoalbum sådan at kun nogle med kode kan komme ind og se det og dem uden ikke kan
Hej...
Kan man få et plugins som gøre man fx kan sætte kode på et fotoalbum sådan at kun nogle med kode kan komme ind og se det og dem uden ikke kan
Pluginen Ultimate Member
med udvidelsen: Gallery for Ultimate Member er en løsning.
Jooow men der kan jeg ikke låse det album jeg vil have låst :) Men ja
Du vil have en adgangskode.
med den foreslåede løsning kan du tildele folk brugernavn og kode, så de kan besøge dit galleri. (i princippet er dette det samme du efterspørger. din kode er blot delt i 2 med den foreslåede løsning.)
Fordelen med brugernavn og adgangskode er at du kan følge med i hvem der benytter dit tilbud.
Du kan også kombinere Ultimate Member med Woocommerce, hvor besøgende så kan betale for at få adgang.
jeg prøver lige og rode med det :) :D
Hey .. Hmm, neeej det var ikke lige det :)
Jeg kunne godt tænke mig at når men fx har taget billeder af en øvelse, så kan man ligge dem op men man skal bruge en kode til at komme ind i den for at hente og se ... men ikke som bruger =)
Håber det giver mening :)
Jeg forstår ikke hvad du mener/hvad du vil opnå?
Hvem er det som tager et billede for at lægge det på din side?
Skal alle og enhver som blot støder ind i din hjemmeside kunne uploade et billede, ikke kunne se det?
:) ja men hvis jeg er ude og tage billeder af bryllup fx- når jeg så kommer hjem ligger jeg dem op på hjemmesiden. Her er det så fx kun Fru Hansen der skal kunne se dem og evt. hente dem ned...
Har man så et plugins som kan låse fotoalbummet og kun Fru Hansen kan komme ind i =) ?
OK. Du er fotograf og du vil kun give din kunde adgang til det album de har betalt for.
Jeg tror du skal over i en Woocommerce løsning.
Læs mere her: https://woocommerce.com/document/woocommerce-photography-use-case-wedding/
TAK for hjælpen - den var god :)
Du skal være logget ind for at skrive.