Hej Martin
Som sagt før i andet forum: Det er nok smartest at få lidt hjælp i sådan en situation.
Det er for ærgeligt at famle rundt halvt i blinde og prøve at rette en fejl i et system, som man ikke har prøvet før, når du har brugt så lang tid på at opbygge den hjemmeside, synes jeg.
Her kommer alligevel lidt hjælp til at forstå hvordan det hele hænger sammen sådan overordnet:
Man kan sige at Wordpress består af tre ting:
1) Installationen som du skal opdatere nogle gange (det er groft sagt alt undtagen filen, wp-config.php samt hele wp-content-mappen)
2) Temaet/Designet samt de uploadede filer/billeder (begge dele i wp-content-mappen) samt wp-config.php-filen som indeholder loginoplysninger til databasen
3) Databasen som indeholder alle dine indstillinger samt alt "teksten" fra dine indlæg osv.
Hvis jeg skal give dig et råd uden statsgaranti nu er det:
Hvis du har en fuld backup af _det hele_ (er du sikker på at overførslen lykkedes 100%?) fra FTP fra før det gik galt, så tag en backup af det hele nu og gem den og slet det hele på FTPen og læg den gamle backup op igen. Virker det?
Hvis det virker er det super. Så mangler du bare at opdatere din Wordpress. Prøv fx at gøre det ved brug af denne guide fra min hjemmeside: http://www.saugstrup.org/opdatering-opgradering-worpress-blog/
Mvh Anders