Hey alle
Jeg er hosted hos Surftown med mit nuværende Webhotel hvor min hjemmeside lægger på.
Men som bekendt tillader Surftown ikke, at Safe_mode er Off..
Derfor lancerede de deres VPS system, hvor du får rådighed over en virtuel server, og de står for administrationen af den fysiske server.
Du står derfor, for alt andet selv.
Jeg har nu efter mange dage, fået oprettet mit WP system på denne VPS, men fordi jeg kun har råd til den "lille pakke", så har jeg kun 128 mb ram til rådighed.
De har lovet mig, at det IKKE bliver langsommere end mit nuværende webhotel, men efter at jeg har fået oprettet Wordpress på det, og opretter fx. en artikel, så går hjemmesiden ned.
Memory Limit bliver overskredet.
En lang snak frem og tilbage med deres Support, viser sig følgende:
Hej Niki
Tak for din mail.
Som jeg forstår det så er det ikke et ukendt problem, og det skyldes nogle standardindstindstillinger i Apache, som vil oprette så mange 'sessioner' som den kan, hvilket betyder at du skal ind i indstillingerne og sætte begræsning på det.
Vi har ikke nogen guide til at gøre det på nuværende tidspunkt. Du kan prøve at Google på følgende key words og se nogle af de guides der kommer frem:
optimizing apache memory
Det er indstillingen "MaxSpareServers" som skal justeres ned/begrænses.
Venlige hilsener
Bo K.
SURFTOWN support
På det hans google søgningslink, kommer der en masse resultater frem.
På det første af de links, er der en guide til hvordan man kan fikse dette problem.
Jeg har nu prøvet at rette på det han siger, men det gjorde absolut ingen forskel.
Jeg har prøvet en del andre guides, til hvordan man evt. kunne få sat en spærre på denne Memory Limit.. Men intet har hjulpet.
Har prøvet noget med php.ini hvor jeg skulle sætte en kode ind, men det virkede heller ikke overhovedet.
Jeg har også sat en kode ind i .htaccess filen, som der stod man kunne prøve i dette indlæg:
http://wordpress.dk/forum/topic/memory-problem-hos-onecom
Uden held..
Jeg løber snart tør for ideer til, hvad jeg skal gøre.
Har I nogen ideer??
I kan se hjemmesiden på VPS'en her (Hvis den virker): http://80.70.1.31/
Mvh
Niki
resolved