Skal spørge om det er muligt, at oprette en menu/side i wordpress som linker direkte til f.eks at debatforum (phpbb). Det vil sige jeg ønsker en del menuer hvor den ene menu skal linke direkte til debatforum ved valg af menuen.
Menu/ direkte link
(8 indlæg) (5 voices)-
Skrevet 10 years siden #
-
Det kan du sagtens.
Du går ind i Kontrolpanelet i WordPress --> Udseende --> Menuer --> Brugerdefinerede links (URL er selve linket, ETIKET er måden punktet står i menuen) --> Tilføj til menu.
Det skulle kunne klare det :)
- Frederik
Skrevet 10 years siden # -
Hej Frederik,
Problemet er at ETIKET ikke bliver oprettet på forsiden, som når jeg opretter ny side.
Det jeg ønsker er at have et menu punkt på forsiden sammen med de øvrige oprettet sider (menupunkter), hvor en af menuerne skal være "direkte link til phpbb forum".
Husker du at gemme menuen som afslutning på @Frederik's anvisning.
Hej Henning,
Jeg har husket at gemme:-).
Har f.eks et menu navn "forside" her er tilføjet 3 sider + det brugerdefineret links - De 3 sider som er tilføjet, er placeret på forsiden, men det tilføjet "brugerdefineret links", kommer ikke frem på forsiden som de alm. sider som oprettes og tilføjes.
Mit mål var, at det brugerdefineret links skulle virke som direkte links fra en menu på forsiden.
Hvor mange menuer og undermenuer har du. Jeg havde et problem med at jeg ikke kunne tilføje mere 14 elementer i min menu. Jeg fandt løsningen her:
http://wp-danmark.dk/forum/topic/problemer-med-menu-i-wordpress-332Skrevet 10 years siden # -
Problemet er så at man normalt ikke har adgang til php.ini filen ;-)
Man kan så høfligt spørge sin udbyder om de vil.
Mvh JohnSkrevet 10 years siden # -
Problemet er så at man normalt ikke har adgang til php.ini filen ;-)
Man kan så høfligt spørge sin udbyder om de vil.
Det er derfor at jeg er så glad for gigahost.dk Fy skamme, det var ikke for at reklamere. Jeg har bare brugt dem i 6 år og har altid været glad for dem. modsat andre ;-)
Skrevet 10 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.