Hej alle.
Jeg er ny på wordpress og har derfor ikke brugt det i mere end en uge.
Jeg har derfor et lille spørgsmål. Hvordan tilføjer man en menubar under headeren, således man kan gå ind på de forskellige sider derfra?
VH Friisbak
Hej alle.
Jeg er ny på wordpress og har derfor ikke brugt det i mere end en uge.
Jeg har derfor et lille spørgsmål. Hvordan tilføjer man en menubar under headeren, således man kan gå ind på de forskellige sider derfra?
VH Friisbak
Sådan en er der vel i forvejen hvis jeg forstår dit ?
Menuen udvikler sig i takt med at du opretter sider
Der er desværre ingen menubar, til trods for der er skrevet flere sider.
Ved du hvor jeg opretter menubaren?
Kan vi se siden ?
har lige fundet ud af det. Men ellers så skal du have tusinde tak for svarene :)
jeg kan se 2 links i din menu:
kompetencer, og om mig
fandt lige ud af det, og nåede åbenbart lige at opdatere siden før du fik set den.
Og hvad var løsningen på problemet?
Hej
Hvis du er ny - det er jeg også - så kan jeg anbefale at du finder 'Brians hæfte', som jeg selv fik anbefalet herinde. Mere præcist er det Brandt, Brian: "Wordpress" fra forlaget Libris. Du kan købe det fysisk eller som pdf.
Jeg har derudover skaffet en anden begynderbog, nemlig Plimley, G.: "WordPress 24-Hour Trainer". Den er mere omhyggelig i sine beskrivelser end Brians og dækker lidt mere, men jeg synes de supplerer hinanden fint.
/Marianne
- Mark: Løsningen var en simpel fejl jeg havde lavet. Fandt nemlig ud af jeg havde lavet to menuer med samme navn, hvor der på den ene ikke var tilføjet sider.
- Marianne: Tak for anbefalingerne, skal lige kigge nærmere på det.
Tak for tilbagemeldingen. Det er jo ikke utænkeligt, at en anden roder sig ud i det samme.
Du skal være logget ind for at skrive.