Jo selvfølgelig kan jeg det:
(jeg kopiere lige fra en anden tråd som du jensnyhavn også har svaret på)
Et par "skud i tågerne":
1. prøv at skifte til standardtemaet TwentyTen
2. Manuelt via FTP (overskriv) genindlæsning af samtlige WP-filer. Det ødelægger ikke noget, men kan i bedste fald reparere en eller flere evt. beskadigede filer. Hent evt. en ny WP forinden.
Det var det første jeg prøvede, men det hjalp ikke! :(
Prøv følgende:
Åben dit FTP program og find mappen der hedder wp-content. Højre klik på den og opret en ny mappe der hedder temp
Derefter skal du finde filen der hedder wp-config.php og downloade den til din computer. Åben filen med f.eks. notepad eller et andet simpel program og indsæt følgende linie præsis som den ser ud nederst i filen
define('WP_TEMP_DIR', ABSPATH . 'wp-content/temp');
gem wp-config.php og upload den igen.
Der er en god chance for at dette løser problemet.
Det prøvede jeg så derefter, ved ikke om det er gjort rigtigt, men mon ikke for det var jo ikke så svært! men det virkede heller ikke...
Fik lige en tanke - kan godt være at det ikke er det - men kan det være noget i .htaccess filen???
Prøv at slette den på serveren (men tag en kopi til din egen computer først - så kan du altid lægge den tilbage)
Så ville jeg prøve det her, men jeg kunne ikke finde htaccess filen!?! måske er den der slet ikke?
Nå men min side hedder F-E MaskinbroderiJeg har ikke fået lavet meget på den for så gik jeg "i stå", så der er ikke andet end WooCommerce lige nu og et tema, som begge er sat ind via filezilla!