Jeg ville ændre noget i min wp-config.php fil. Kom til at sætte et punktum efter navnet, med det resultat at den ikke kunne findes.
Det der skete er så, at fejlen blev rettet :-) men forsiden er forkert.
Menuen er der stadig, men indholdet er blevet til den oprindelige Template.
Når jeg så går på wordpress for at se hvad der sker, så er min side der.
Når jeg klikker i menuen til venstre, hvor der står sider, står min forside der. Hvis jeg derefter klikker på navnet med siden vises den rigtigt nok som før. Hvis jeg så klikker på "vis", så går det galt. Så er det den oprindelige Templates der ligger der.
Jeg ved ikke om det hedder templates, men tror I ved hvad jeg mener.
Hilsen
en it analfabet
Min forside forsvandt
(9 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 11 years siden #
-
Jeg kan samtidig se at samtlige billeder på min uploadede side er væk :-(
Skrevet 11 years siden # -
Et link til siden er en rigtig god ide, når du søger hjælp !!
Hej Henning
dette er den flotte sideSkrevet 11 years siden # -
Har du prøvet ar rense din browser med ctrl+F5 nogle gange ??
Hej Henning
Jeg er ikke helt med.
Når jeg trykker på Ctrl + F5 kommer min mikrofon frem. (lenovo).
Kan jeg køre en Ccleaner rens for at løse et problem?
Hvad kan der være gået galt?Skrevet 11 years siden # -
Når jeg trykker på Ctrl + F5 kommer min mikrofon frem. (lenovo).
Den har jeg godtnok ikke hørt ført:) Du må da vist have trykket på de forkerte taster.Jeg har også en lenovo og her bliver cachen tømt i brovseren når jeg vælger Ctrl + F5 Og det gælder både i Windows og Linux
Jeg tror jeg fik styr på det, med at tømme cache, på denne er alle f-tasterne genvejstaster, men fik tømt alligevel, skulle blot trykke Fn samtidig, men der er ikke den store forskel på min hjemmeside.
Kan der stadig være en fejl i min wp-config.php fil, da det ser ud som om, selve min hjemmeside sidst er opdateret i marts måned??
Jeg har ikke, mener jeg, lavet noget om i wordpress.
Jeg har haft kontakt til unoeuro support mht. filerne, de fandt en fejl, men ikke alt blev okay.Skrevet 11 years siden # -
Jeg har stadig et problem.
Min forside vil ikke vises korrekt,hvis jeg ændrer den til det der hedder full Width, så kan den vises.
Er det en fejl der ligger her hos mig, eller er det en fejl der ligger hos unoeuro?Skrevet 11 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question