Hej
Jeg tænkte på om der er andre herinde der har momsregistreret deres blog? Altså med mere end det personlige forhold til den for øje og af den ene eller anden grund har valgt at momsregistrere den?
Hej
Jeg tænkte på om der er andre herinde der har momsregistreret deres blog? Altså med mere end det personlige forhold til den for øje og af den ene eller anden grund har valgt at momsregistrere den?
Man momsregistrerer vel sit firma eller sig selv som person i en enmandsvirksomhed.
Hvis du spørger hvordan man starter et firma har skat.dk nogle fine startvejledninger.
Hej Peter
Mange tak for reponsen - Grunden til jeg spørger efter netop det her, er at jeg per 1/11 har momsregistreret min blog grundet flere ting, men er ikke 100 på hvilke poster m.v. der skal figurere i regnskabet. Er klar over de fleste nødvendige, men ville høre om der var andre i samme situation - det er trods alt en lidt anden form for virksomhed end hvis man f.eks. havde en netbutik :o) men tror jeg har fået fod på det - eller nogenlunde ihvertfald.
Du skal være logget ind for at skrive.