Hej,
Jeg har en privat hjemmeside, der primært inderholder billeder fra fester, udflugter og lignende. Derudover har jeg en blog, som venner og bekendte kan skrive i. Da jeg ikke vil have, at alle skal kunne følge med, har jeg beskyttet billederne ved hjælp af htacces. For at gøre det nemmere at uploade billeder er jeg begyndt at bruge nogle standard gallerier og en "færdig" blog hos one.com. Ovenstående betyder, at man skal logge ind flere gange alt efter hvad man skal se hvilket er frygteligt besværligt.
Jeg kunne kunne godt tænke mig at give min hjemmeside et pænere design og en nemmere brugerflade og er faldet over wordpress. Jeg har snuset en del rundt herinde på hjemmesiden og det lyder jo herligt det hele. Jeg vil bare lige være sikker på, at jeg kan anvende wordpress, sådan som jeg har planlagt inden jeg giver mig i kast med at ændre hele min hjemmeside. Jeg vil anvende wordpress til hele hjemmesiden, dvs. både blog, billedgalerier og en forside med "nyheder". Derfor følgende spørgsmål:
- Kan jeg password beskytte hele hjemmesiden ved hjælp af wordpress så man fx logger ind én gang på forsiden og ikke kan få adgang til resten af siden medmindre man er logget ind?
- Findes der nogle standard gallerier man kan anvende, så det er forholdsvist nemt at uploade mange billeder på én gang?
- Og er ovenstående et projekt der kan lykkedes for en der aldrig har brugt wordpress før?
Hvis der kan svares bekræftende på ovenstående spørgsmål hopper jeg ud i det og begynder fra en ende af. På forhånd tak for hjælpen.
Thomas