Hej med jer
Jeg har endnu ikke forsøgt at opgradere til 2,3 - men ikke desto mindre er der pludselig kommet en underlig fejl i min WP installation, som jeg ikke lige kan blive klog på.
Når jeg forsøger at logge på, starter jeg med at få et fint pålognings-skærmbillede (wp-login.php). Jeg taster så Brugernavn og Password ind (som administrator) og som noget nyt går det nu helt op til 20 sekunder før der sker noget.
Resultatet er nu en hvid skærm, ½ fyldt med fuldstændigt tilfældige ASCII karakterer skrevet med sort skrift, og i Internet Explorer URL linien står der nu:
Ja, faktisk dobbelt så mange /wp-admin/ i en uendelighed, men det er der ikke plads til her. En eller anden underlig rekursiv ting som jeg ikke forstår. Nederst i browseren forsøger IE stadig at åbne den lange sti, men forgæves.
Det skal lige siges at dette skete fra dag til anden, uden at jeg har ændret i min WP opsætning, og jeg har aldrig set denne fejl tidligere, så jeg mistænker da lidt One.com for at have rodet med deres servere!?
Well, til sidst bliver jeg jo træt af fejlbilledet, og skriver så min hjemmesides navn med efterfølgende /wp-admin/, og så kommer jeg pludselig ind som om jeg havde logget på. Funktionerne virker dog fejlagtigt i WP, rettere sagt knapperne reagerer ikke. Men hvis jeg logger ud og logger ind igen, virker alt pludseligt normalt.
Er der nogen der har et clue? Jeg er ret blank. Skulle min WP installation pludselig være blevet syg af sig selv? Er jeg blevet hacket eller har One.com mon ændret noget ved deres servere og hvad kan jeg eventuelt spørge One.com's helpdesk om?
På forhånd tak
Mange hilsner Peter