Jeg har lige takket være Johns eminente vejledning flyttet min underside ud i roden: Stormhunt. Og det hele forløb uden problemer. Nu har jeg opdaget et højst besynderligt link nederst i venstre hjørne på siden. Jeg aner ikke, hvor det kommer fra, eller hvordan jeg fjerner det. Er der en, som kan hjælpe mig?
Med venlig hilsen
Norseman
Mystisk reklamelink
(20 indlæg) (5 voices)-
Skrevet 14 years siden #
-
Hvor har du temaet fra?
Skrevet 14 years siden # -
Genialt, plugin, John. Tak for det. Det fandt straks noget. Men jeg ved ikke, hvor meget jeg kan slette?
if(BLOCK_EXTERNAL_LEECHERS && array_key_exists('HTTP_REFERER', $_SERVER) && (! preg_match('/^https?:\/\/(?:www\.)?' . $this->myHost . '(?:$|\/)/i', $_SERVER['HTTP_REFERER']))){
$imgData = base64_decode("R0lGODlhUAAMAIAAAP8AAP///yH5BAAHAP8ALAAAAABQAAwAAAJpjI+py+0Po5y0OgAMjjv01YUZ\nOGplhWXfNa6JCLnWkXplrcBmW+spbwvaVr/cDyg7IoFC2KbYVC2NQ5MQ4ZNao9Ynzjl9ScNYpneb\nDULB3RP6JuPuaGfuuV4fumf8PuvqFyhYtjdoeFgAADs=");
header('Content-Type: image/gif');
header('Content-Length: ' . sizeof($imgData));
header('Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate, max-age=0');
header("Pragma: no-cache");
header('Expires: ' . gmdate ('D, d M Y H:i:s', time()));
echo $imgData;
return false;
exit(0);Skrevet 14 years siden # -
ps jeg sidder med en lynhurtig 40*40MB fiber forbindelse, og syntes det tager en bondegård at hente din side og navigere
Enig, det er en helt utrolig langsom side!
Du kan prøve at gennemgå dine plugins og se hvor den kode bliver sat ind.Skrevet 14 years siden # -
Skriver den hvilken fil der er inficeret ?
Umiddelbart ville jeg søge i footer.php først efter "base64_decode".
Sørg for at have en duplikat af de filer du roder med, så sker der ikke så meget hvis du sletter for meget ;-)
ps jeg er ikke skarp nok til at fortælle dig hvor meget eller lidt du kan slette af dit ovenstående, men dette er inficeret kode:
//base64_decode("R0lGODlhUAAMAIAAAP8AAP///yH5BAAHAP8ALAAAAABQAAwAAAJpjI
+py+0Po5y0OgAMjjv01YUZ\nOGplhWXfNa6JCLnWkXplrcBmW+spbwvaVr/cDyg7Io
FC2KbYVC2NQ5MQ4ZNao9Ynzjl9ScNYpneb\nDULB3RP6JuPuaGfuuV4fumf8PuvqFyhYtjdoeFgAADs=");//En anden mulighed som Steffen skriver er dine plug-ins.
Prøv at deaktivere samtlige plug-ins og se om linket i bunden forsvinder, og så måske kan du indkredse hvilket plug-in der smider koden der.Skrevet 14 years siden # -
Koden befandt sig i temaet thump.php. Jeg har fjernet den, og plugin'et giver nu grønt lys. Men det mystiske link er stadig på siden.
Jeg er helt enig med jer i, at svartiden på siden er ualmindelig langsom, men det var den også, da jeg brugte php-fusion. Og da jeg begyndte med Wordpress, var den også meget langsom, selvo jeg kun havde få ting på siden. Så måske er problemet hos udbyderen? Jeg er hostet hos one.com.
I øvrigt tak for jeres svar.Skrevet 14 years siden # -
Bed one support om at clear din database cache, de kan kører en optimering af din database (hen efter en diskfragmatering).
Bare log på live support og bed dem gøre det + evt. installer et cache plugin som fx. W3 Total Cache.
Der ud over kan du selv logge på din database og optimere Tables + tjekke din database bør ikke være større end 4-8Mb (min hoved sides database er på 5.1Mb og der hoster jeg pt. 3 wordpress og 1 php-fusion).
Undersøg også at der ikke er en table hvor Records er vanvittig, højst (4000+)mvh
Dan MortensenPS. Du kan se hastigheden på min hovedside her (den hvor der er det på databasen som jeg beskrev)- er også hosted ved one.com
Koden befandt sig i temaet thump.php. Jeg har fjernet den, og plugin'et giver nu grønt lys. Men det mystiske link er stadig på siden.
Ja nu har koden smidt linket og du kan sikkert fjerne linket manuelt via FTP
Prøv at led efter:
<small class="hello">ps vedr hastighed hos one.com, så hjælper det sommetider at bede om at blive flyttet til anden server
John, du har ganske ret. Her er, hvad Firebug siger:
<small class="hello">
Beat diabetes
</small>
<small class="hello">
Diabetes diet
</small>Men hvor finder jeg den? Hvordan søger jeg?
Og Dan, jeg takker for info. Jeg vil prøve nogle af dine forslag, så snart jeg har løst det her problem.
Du må travle alle PHP filer igennem, kender ikke temaet ;-)
John, mener du alle php-filerne i temaet eller på hele min server? Jeg har ledt og ledt, men kan bare ikke finde det.
Tror John mener alle filerne i det plugin der gav problemer.
Har du prøvet at deaktivere samtlige plug-ins ?
Den er ikke her http://www.stormhunt.org/spotternetwork så du må jo kunne sammenligne evt overskrive temafilerne
Prøv at deaktivere denne:
DavesWordPressLiveSearch. Har en ide om der ligger noget snask i den ;-)Skrevet 14 years siden # -
John, det var da selvfølgelig det, der skulle til. Jeg deaktiverede dem alle og slog dem til en efter en, og så var der gevinst. En Facebook fan box widget. Urgh! Det holder jeg mig langt fra fremover. Tusind tak for jeres hjælp. Nu gælder det så hastigheden på siden. Og hvis I har andre kommentarer, så sig endelig til.
Med venlig hilsen
NorsemanSkrevet 14 years siden # -
Du kan sagtens have en Facebook fanboks på dit site, du skal bare bruge Facebooks egne koder og sætte dem ind i en tekstwidget. Det fungerer helt perfekt.
I'm looking for people who are looking for a way...Skrevet 14 years siden # -
Dan, kan du fortælle mig, hvad man typisk aktivere i det plugin, du anbefalede?
Pete, tak for tippet.
@Norseman
Dan, kan du fortælle mig, hvad man typisk aktivere i det plugin, du anbefalede?
Du skal ikke aktivere noget ud over plugin :-)mvh
Dan MortensenPS. ved ikke om du har aktiveret det allerede? men din side loadede i ok fornuftig hastighed her til aften :-)
Skrevet 14 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not resolved