Nok Nok ! ... SÅ er jeg her igen ...
Når vi nu sende mail fra hjemmesiden, kommer mailens afsender til at hedde : WordPress
- kan man lave det om et eller andet sted, så det fx kommer til at hedde : hans Hansen -?-
Nok Nok ! ... SÅ er jeg her igen ...
Når vi nu sende mail fra hjemmesiden, kommer mailens afsender til at hedde : WordPress
- kan man lave det om et eller andet sted, så det fx kommer til at hedde : hans Hansen -?-
Jeg bruger MailPoet som nyhedsbrev.
I MailPoet er der en standard indstilling, hvor alle mails afsendt har den afsender og reply-to som jeg ønsker. Alle nyhedsbreve ser derfor ud som om de kommer fra min mail (Men de sendes via MailPoet's server for at undgå at min mailboks bliver anset for at være "Spambox").
I Woocommerce - webshop - kan man også indstille afsender.
I forbindelse med svarmail, når besøgende udfylder Forms eller intern kommunikation (f.eks. meddelelse om automatisk opdatering, mv), har jeg installeret pluginen WP Mail SMTP. Denne plugin styrer afsendelsen af mailen så det sker via min mail-server, google-mail, eller lignende. Dette er fordi det er ikke altid at afsendelse af mail direkte fra WP virker tilfredsstillende. Denne plugin kan også indstilles til en afsender/retur-svar mail adresse.
Du skal være logget ind for at skrive.