Hej
Jeg har problemer med min hjemmeside mandeklubben.net der ikke længere virker efter udbyder one.com har opgraderet til php 8.0 Når jeg nedgraderer til php 7.4 virker det igen, men d. 28-11 er det ikke længere en mulighed. Det ser ud til det er plugin NextGEN Gallery ver 3.3 der er problemet, idet hvis jeg deaktiverer den virker det igen (men så uden billeder på hjemmesiden) Alle plugins og wordpress skulle være opdateret. Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg kommer videre, er der nogen her der måske kan give et tip ? mvh Carsten
NextGEN Gallery og php 8.0
(11 indlæg) (6 voices)-
Skrevet 1 year siden #
-
Hej
Hvad med at skrive til NextGEN Gallery supporten.
De kan sikkert hjælpe.
Hilsen AppWeb
Hilsen
App WebSkrevet 1 year siden # -
Tak for tip, men jeg er lidt i tvivl hvor man skal skrive til, fandt dette ved en google søgning, men kan ikke finde en mail adr at skrive til
https://wordpress.org/support/plugin/nextgen-gallery/Skrevet 1 year siden # -
du kan kun stille åbent spørgsmål der hvor dit link viser.
klik på "Create new topic"Skrevet 1 year siden # -
Hej
Ved ikke om det hjælper på dit problem
men dettePrøv at tilføje dette til din wp-config.php:
define('NGG_DISABLE_PHOTOCRATI_CACHE_TRACKER', true);
eller prøv denne version 3.5.0.
Hilsen AppWeb
Skrevet 1 year siden # -
Jeg har prøvet at installerer ver 3.5.0 og og har nu denne melding i WP kontrolpanel:
!Der er en ny version af NextGEN Gallery tilgængelig. Vis version 3.30 detaljer eller opdater nu."Hvilket undrer mig lidt da 3.5.0 er et højere versions nr end 3.30 men der alligevel bliver sagt der er nyere version tilgængelig
Desværre har det ikke løst problemet idet hjemmesiden stadig ikke virker når php 8.0 og NextGen Gallery er aktivSkrevet 1 year siden # -
Hej
Deres version nummer er da ok...05 er mindre end 30...!!
Men ærgerligt at det ikke hjalp..
Hilsen AppWeb
Skrevet 1 year siden # -
Hej.
Jeg har præcis det samme problem, så jeg følger med her og håber der ender med at komme en løsning - hvis du finder et fiks eller får svar fra NextGen, vil du så dele det her i tråden?Skrevet 1 year siden # -
Hej CarstenO
Har du fået løst problemet....?Hilsen App Web
Skrevet 1 year siden # -
Pro versionen virker med php 8
Skrevet 1 year siden # -
Hej,
Jeg har problemer med min hjemmeside mandeklubben.net, der ikke længere virker efter udbyderen one.com har opgraderet til PHP 8.0. Når jeg nedgraderer til PHP 7.4, virker det igen, men d. 28-11 er det ikke længere en mulighed. Det ser ud til, at det er plugin NextGEN Gallery ver 3.3, der er problemet, idet hvis jeg deaktiverer den, virker det igen (men så uden billeder på hjemmesiden). Alle plugins og WordPress skulle være opdateret. Jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg kommer videre, er der nogen her, der måske kan give et tip?
Forresten, i disse tekniske udfordringer hjælper det at tage en pause og læse om noget helt andet. Jeg stødte på denne artikel om Ringsted, en charmerende dansk by med en rig historie: websted Det er interessant at se, hvordan forskellige emner kan tage ens tanker væk fra de mere frustrerende aspekter af teknologi.
Mvh Carsten
Hej Carsten,
Det lyder som et problem med kompatibilitet mellem NextGEN Gallery plugin og PHP 8.0. Prøv at opdatere pluginet til den nyeste version, da dette ofte løser kompatibilitetsproblemer. Hvis det ikke virker, kan du overveje at kontakte NextGEN Gallery's support for hjælp eller lede efter et alternativt galleri-plugin, der er kompatibelt med PHP 8.0. Det kan også være en god idé at konsultere en professionel webudvikler, hvis problemet fortsætter. Sikkerheden er vigtig, så sørg for at finde en løsning inden den 28. november. Held og lykke!
Skrevet 9 months siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.