Hej Theis,
Tak for dit svar.
Når jeg gør det første, så var "Activate permalinks" allerede aktiveret. Under Settings-> Permalinks står den på "Egen struktur", med "/%category%/%postname%/" i den boks til højre, som man kan udfylde.
Kan det have noget at sige med det hele? Og hvad sker der, hvis jeg ændre på det?
Jeg mener at min "seo-mand" har sat det til at være "Egen struktur", fordi det vist var bedre, sådan SEO-mæssigt.
Derudover ville det være rigtig øv, hvis det blev ændret nu, så vores URL's blev ændret, da mange eksterne sider linker ind til specifikke artikler, samt vi har en del interne links på selve artiklerne, der linker internt til hinanden - og dette gætter jeg på går i stykker, hvis vi ændre Permalinks halløjet?
@Henning: Fantastisk. Det ser jo ud til, at kunne præcis det samme. En galleri oversigt, pop-op i "java" samt mulighed for at skifte med sine pile. Jeg tror lige jeg må kigge nærmere på det!
@ ALLE: Jeg har derudover lagt mærke til, at min hjemmeside er utroligt langsom. Jeg har opdateret til Wordpress version 3.1, og efterfølgende fået opdateret vores design til nyeste version.
Efter disse opdateringer, var hjemmesiden utroligt sløv. Jeg kontaktede min hosting, Gigahost, og de spurgte om ikke de skulle installere noget på min serverplads, som ville gøre hjemmesiden hurtigere - det svarede jeg selvfølgelig ja til, og det blev installeret - men jeg kan ikke mærke nogen forskel overhovedet.
Derudover står der på Gigahost's hjemmeside, at man ved at installere W3 Total Cache, kan gøre hjemmesiden endnu hurtigere. Dette har jeg også prøvet - men uden held.
Derfor mistænker jeg lidt, at det hele har noget med 3.1 opgraderingen at gøre, hvilket afholder mig fra at opgradere yderligere til 3.1.1?