jeg har brug for lidt hjælp, jeg har i tilføje ny side, ikke nogle bar i visuel, hvad kan man gøre for at fix det?
ny har brug for lidt hjælp
(9 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 10 years siden #
-
Hvad mener du vomare?
Er det sidebars du mangler, så skal de jo ikke være i det område du har tegnet rødt i...Ejer https://web48.dkSkrevet 10 years siden # -
her er den bar på men ikke på min
Skrevet 10 years siden # -
ved ikke lige om den hedder en bar, men den hvor man har et par valg muligheder på.
Den kaldes vist for en "toolbar".
Har du denne på andre sider på samme domæne?
Lader du siden loade færdig først? Den kommer først frem når siden er færdig med at loade.
Får du nogle JavaScript fejl på siden? Den er en del af TinyMCE, og den bliver genereret via noget JavaScript på siden, og hvis dette fejler, så vil toolbaren ikke komme frem.Skrevet 10 years siden # -
jeg har andre sider på samme domæne, der virker det. og kan ikke se nogle JavaScript fejl.
jeg har den toolbar inde på text bare ikke den anden.
Hmm, måske er det et plugin som generer, hvis du tror det, kan du evt. deaktivere dem en af gangen og se om det retter fejlen.
Jeg læste et citat omkring denne fejl ved søgning:
"Try re-uploading all files & folders - except the wp-content folder - from a fresh download of WordPress again. I can't emphasise enough that this must be a fresh download."
takker det var en Plugins der var grunden til det.
Skrevet 10 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
resolved