Jeg har oprettet en wp-side og har i forvejen lavet en hjemmeside i HTML og CSS. Hjemmesidens forside (index.php) består af header, main_content, right_sidebar og footer. Jeg kan godt sætte en <?php get_header(); ?> og få den frem i wp, ligeledes på footeren, men min right_sidebar forsvinder, når jeg gør det...? Hvordan kan det være?
Jeg har også lave min menulinie (vandret) og stylet den i css, men jeg ved ikke, hvordan jeg skal få stylingen til at "hænge ved" når jeg laver nye sider i wp.
Jeg har lagt denne ind i min wp:
<link type="text/css" href="<?php bloginfo('stylesheet_url') ?>" rel="stylesheet" /> og den virker også på, vistnok, alt det andet.
Min kode ser således ud:
<div id="menu_bar">
<ul>
<li><a href="<?php bloginfo('url'); ?>"><span>Forside</span></a></li>
<?php wp_list_pages("title_li="); ?>
<li><a href="produkter.html"><span>Produkter</span></a></li>
<li><a href="kvalitetssikring.html"><span>Kvalitetssikring</span></a></li>
<li><a href="landmandsinfo.html"><span>Landmandsinfo</span></a></li>
<li><a href="om.html"><span>Om SKARE</span></a></li>
<li><a href="afdelinger.html"><span>Kontakt</span></a></li>
</ul>
</div>
Når jeg så skal se på siden, kan jeg se, at den har skrevet alle links til undersider med grønt (de skal være grå), og derudover har den sat HTML´ernes undersider bagefter wp menuen, så alle links er der to gange.
(Ville gerne lige have lagt et screenshot ind, men det ved jeg ikke om man kan her...)
Alle sider er i forvejen lavet i HTML, og jeg ved ikke, hvordan jeg skal lægge HTML´en ind i wp.
Som sagt, jeg er MEGET nybegynder, og dette er min eksamensopgave, så jeg håber på et hurtigt svar. :)
not a support question