Efter at have ændret udseende på min blog http://maggiesmumlerier.dk, har jeg fået tilbagemeldinger om, at den er tung at loade, og at der er "striber" på.
Hvad er der gået galt, og hvad kan jeg gøre for at gøre den nemmere tilgængelig?
Nyt tema
(7 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 18 years siden #
-
Hej Maggie
Jeg kan ikke se nogle striber, der ikke hører hjemme.
Din side er hovedesaglig langsom pga. dit indhold :)
Det vil du jo nok ikke af med.Du har mange "aktive ting" på din side. De henter indhold fra andre steder og derfor venter siden på disse ting. Håber det giver mening.
Jeg tror hvis du fjerner clocklink.com og weatherpixie.com tingene, så tror jeg siden vil loade meget lettere/hurtigere.
Skrevet 18 years siden # -
Hej Thomas
Jeg har hele tiden haft de der "gadgets" og der har ikke været problemer før. Det er heller ikke et problem jeg har, men andre som kigger ind, har besvær med at se indholdet, og det er åbenbart meget langsomt.
Det ser ud til at mine indlæg tilter helt ned i bunden af siden; og står IKKE mere mellem de to kolonner - har jeg fået at vide.
Siden er "perfekt", når jeg selv arbejder med den.
Har du et andet bud?Skrevet 18 years siden # -
Hej Maggie
Var lige ind på din blog og synes den loader OK hurtigt. Efter 3-5 sekunder er det hele på plads. Der er meget grafik i dine indlæg. Måske har de brugere der har fortalt at den var langsom selv en langsom forbindelse. På min 20 mb linie kører det bare...
Dog er der et par layoutmæssige småting. Din kalender i venstre sidebar går udover baren, og din egne kommentarere i sidebaren øverst til højre har ingen margen. Ellers kan jeg ikke se den ikke skulle køre perfekt.
I'm looking for people who are looking for a way...Skrevet 18 years siden # -
Hej peteandersen
Tak for hurtig respons - det med layout'et har jeg lagt mærke til, men da jeg er temmelig dårlig til den slags "lukkede" jeg øjnene for det ;). Jeg syns også det er svært at skulle rette i temaet, når jeg ikke kan se, hvad der er galt. Med det "gamle" tema var der åbenbart ikke det problem.Også tak til Thomas-DK for hurtigt svar
Også helt fin loade-tid her, alle billederne i både indlæg, sidebar og tema taget i betragtning. Har prøvet i hhv. Flock 0.9.1.3 og Internet Explorer 7.0.
tak for svar, admin.
Jeg kommer vel ikke sagen nærmere nu, tror jeg. Når jeg nu ikke kan hitte ud af, hvor fejlen ligger (hvis der er en fejl ;-) )
Men tak for hjælpen allesammen :-)Skrevet 18 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question