Hej eksperter
Jeg er ved at forberede at få startet mit autoværksted op igen, og skal have bygget en hjemmeside.
Jeg vil gerne have et tema med runde hjørner, og meget gerne med demo bileder i temaet, således at jeg bare skal ændre billederne til mine ejne, .. er det muligt ?
Nyt tema
(9 indlæg) (6 voices)-
Skrevet 5 years siden #
-
Det er nok ikke helt så simpelt - du bliver nok nødt til at foretage nogle flere rettelser.
Men søg efter wordpress theme - car repair - og vælg et købetema, så der er noget support.
Kig evt. på Divi eller Avada. De har begge indbyggede buildere (eller virker med det) pg er derfor meget nemmere for en relativ ny at gå til, da du kan redigere i frontend ( det som besøgende ser).
Skrevet 5 years siden # -
Det kan ikke betale sig, tror jeg
Ok, tak, så vil jeg får et dansk firma til at gennemgå SEO når den tid kommer
Jeg vil også anbefale dig at få et SEO-dedikeret firma til at lave SEO for dig. Tror aldrig jeg har oplevet, at webdesigneren/webbureauet har evnet begge opgaver (website og SEO) på et tilfredsstillende niveau.
Hvis du har brug for hjælp til at finde et godt SEOfirma eller har nogle spørgsmål, så vil jeg gerne hjælpe dig. Har selv lavet lidt affiliate marketing inden for autobranchen.
Mine favoritter:
GeneratePress & Genesis
Hvis du søger på Google, så finder du hurtigt ud af, hvorfor disse temaer er bedre end mange andre. Samt hvad forskellen er mellem de to. :)
Jeg vil helt klart også fraråde dig at lade det internationale firma lave SEO på dansk. Og især til de priser som bliver nævnt derinde.
Hvis dit budget er meget lille i opstartsfasen, så ville jeg anbefale dig at bruge tid på at lære det basale on-page optimering selv, eller få hjælp til selvhjælp (undervisning) fra freelancer/venner/bekendte.
Det gratis SEO WordPress Plugin, YOAST, er et godt sted at starte.
Det gratis SEO WordPress Plugin, YOAST, er et godt sted at starte.
Jeg bruger det selv, godtnok betalingsversionenn. Prøv at ser her Under Korsør Sejlklub Tonsvis af links på hjemmesiden Også hvis du vælger billeder eller Videoer Så der er ingen grund til at betale i dyre domme for Seo. Det kan man selv klare.Skrevet 5 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.