Hej
Efter at jeg opdaterede nogle plugin på min side dæk38.dk, får jeg bare en fejlmeddelelse når jeg åbner siden
Hvad kan det skyldes, og hvad kan jeg gøre ved det, jeg har heldigvis backup, hvis alt andet fejler
Opdatering fejlede
(5 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 6 years siden #
-
Generelt skal du ved denne type fejl slette alle plugins ved hjælp af dit FTP program og derefter starte hjemmeside og genindsætte pluginsne indtil fejlen opstår igen for at finde ud af hvilken plugin der gør skade.
Men, du kan jo prøve at starte med at slette "jet-theme-core".
Skrevet 6 years siden # -
Tak Boldt
Jeg har nu prøvet at deaktivere pluginet, og rigtig nok får jeg siden frem igen, men desværre, nu uden mine menuer
Jeg har under "tilføj plugin"ledt efter "jet-theme-core" men her findes den desværre ikke, så jeg tør ikke rigtig slette den endnu, før jeg har rådspurgt jer herinde.
Er det nu jeg skal rådføre mig hos temaudvikleren, eller har i endnu et godt forslagSkrevet 6 years siden # -
Når jeg besøger din side kommer der noget frem uden fejl. Jeg ved ikke hvordan siden skulle havet set ud, men der er da en menu-linie.
Måske er det muligt at hente en frisk plugin og gen-installere?
Hvis den deaktiverede plugin hører til Temaet, så er det nok tema-udvikleren du skal have fat i.
Skrevet 6 years siden # -
Hej
Ja undskyld jeg ikke fik svaret hurtigere, jeg fik tømt cache, og nu køre det igen
1000 tak for hjælpenSkrevet 6 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question