Hej.
Jeg har forsøgt at opgraderer til den nye version. Men jeg kan efterfølgende ikke åbne hverken min hjemmeside (www.aahe.dk) eller min admin- side. Jeg har rettet i wp-config.php. Er der nogen der kan hjælpe.
Hilsen Andreas
Hej.
Jeg har forsøgt at opgraderer til den nye version. Men jeg kan efterfølgende ikke åbne hverken min hjemmeside (www.aahe.dk) eller min admin- side. Jeg har rettet i wp-config.php. Er der nogen der kan hjælpe.
Hilsen Andreas
Det plejer at være punkt syv og otte der bliver henvist til, når brugere har den fejl efter opgrade:
http://codex.wordpress.org/Upgrading_WordPress_Extended
Det vil sige slette de gamle filer i stedet for at overskrive dem.
Hej Mark.
Tak for hjælp.
Men det kan ikke lykkes for mig. Og jeg tror at jeg er ved at have kørt helt rundt i tingene, for nu kan jeg ikke en gang lægge den gamle version ind igen. er der en måde hvorpå man "kan begynde forfra på"?
Med fare for at få et vide jeg er for hård, så vil jeg spørge om du har et link til din side, som vi kan kikke på?
Har du kørt upgrade-scriptet?
Og jeg tør næsten ikke spørge, men har du taget backup af din database?
Jeg tror også du har kørt lidt rundt i tingene. Eller håber det, for så er det bare der skoen trykker.
Du skriver, du har pillet ved wp-config. Det er jo normalt ikke noget man skal pille ved.
Du bør tjekke om databaseoplysningerne i wp-config er rigtige. Det skal stå meget præcist.
Du kan også sende oplysningerne til markgazel snabela gmail.com. Det vil sige database og ftp-oplysninger. Så kan jeg kikke på det. Jeg har før hjulpet, hvor det handlede om at mapperne var uploadet lidt forkert.
Du skal være logget ind for at skrive.