Hej
Jeg har domænenavn og vist oprettet på simply.com. Nu leder jeg efter 1-click installationen, som kan få mig oprettet på Wordpress, så jeg kan komme i gang. Dog kan jeg ikke finde den på Simply.com. Hvad gør jeg?
Hilsen Kathrine
Hej
Jeg har domænenavn og vist oprettet på simply.com. Nu leder jeg efter 1-click installationen, som kan få mig oprettet på Wordpress, så jeg kan komme i gang. Dog kan jeg ikke finde den på Simply.com. Hvad gør jeg?
Hilsen Kathrine
Enkelt-klik installation skal du spørge dit webhotel om.
At installere Wordpress fra bunden af, er ikke kompliceret.
1) Du skal bruge et FTP-program, f.eks. FileZilla
2) Du skal have brugernavn, kodeord, ftp-adresse, og database adresse fra dit webhotel klar.
3) Hent den nyeste wordpress version her: https://da.wordpress.org/latest-da_DK.zip
4) Udpak zip-filen og upload det hele til dit webhotel (i roden af dit domæne) med dit ftp-program.
5) Åbn din hjemmeside og følg installationsvejledningen.
god fornøjelse.
nu har du jo fundet dette forum, så resten er en leg.
Tak for svaret. Desværre har jeg svært ved at finde ud af det rent praktisk. Jeg har FIleZilla og Wordpress-versionen. Hvor uploader jeg det henne?
Tak, men der er ingen knap under Kontrolpanel med det navn. Ved ikke, om det kan være fordi, det andet med webhotellet ikke er gået igennem.. Jeg har skrevet til Simply.com. Håber jeg.
Tak for svaret. Under Website står der:
DNS Service
Der medfølger ikke mulighed for statistik, subdomæner eller særskilt mail på dette domæne.
Opgradér til webhotel (rubrik) Opsæt domænealias (rubrik)
Ingen "Wordpress Nyt"-knap.
Problemet er, at den knap ikke er der...
Er det fordi, der er noget, som ikke er gået igennem?
har du købt web-hotel..?
For to døgn siden fik jeg følgende bekræftelse:
Vi kan nu bekræfte at dit domæne, (mit domænenavn), er blevet flyttet til Simply.com.
Bemærk der kan gå op til 24 timer inden din og andre computere opfanger at redelegeringen har fundet sted. Hav venligst tålmodighed.
Velkommen til Simply.com!
OK
Så du har ikke købt webhotel....!!!
Så må det være der, skoen trykker. Hvad gør jeg herfra?
Brug deres support, opgrader til webhotel, hvis du ikke har webhotel andre steder...!
Nu fik jeg det istand, og 1-click-knappen kom op.
Tak for din hjælp og tålmodighed.
Bare helt i orden.
Det var en stor hjælp for en nybegynder som mig. :)
Kender det godt, vi har alle været begyndere....
Du skal som APPWEB skriver have et webhotel med på din løsning. Husk også at aktiverer https i din løsning. Dette gøres fra kontrolpanelet på simply.com
Du skal være logget ind for at skrive.