Hej jeg mangler hjælp til at ændre/finde den CSS der styrer opsætningen af denne side: page_fullwidth.php. Standard templaten styres af style.css men synes ikke jeg kan finde indstillinger for page_fullwidth.php siden.
mvh Henrik
Hej jeg mangler hjælp til at ændre/finde den CSS der styrer opsætningen af denne side: page_fullwidth.php. Standard templaten styres af style.css men synes ikke jeg kan finde indstillinger for page_fullwidth.php siden.
mvh Henrik
Nogen der har et bud jeg har været det meste igennem men kan ikke gennemskue hvorfor det er forskel på hovedsiden og resten. Den rykker de andre sider længere ned. (Home og Indlæg og hele menu linien)
http://www.vg-racing.dk/ og http://www.vg-racing.dk/?page_id=6
Ville redde min dag hvis jeg kunne få et godt råd, har nu ledt efter det i 4 dage...
Der ligger ét eller andet oven over dit logo på undersiderne.
Jeg kan bare ikke rigtig finde ud af hvad det er der ligger der.
Prøv at ændre værdien for margin under #catnav i din style.css fra "20 0 0" til fx "5 0 0":
#catnav {style.css (linje 163)
clear:both;
height:44px;
margin:5px 0 0;
padding:0;
width:960px;
}
Firebug! (se mere her: Firebug! Når et tema vises forkert)
Hej tak du bragte mig på sporet men ændrer jeg de indstillinger så gør den det på begge sider/templates.
Nu kan jeg få højden på plads ved at ændre margen men så klipper den noget af min overskrift. Så ændrede lidt på de tal i header og margen:
Nu fandt jeg det der passede:
/* Header and wrapper */
#wrapper {
margin: -21;
width: 960px;
text-align: left;
padding: 0;
}
#header {
margin: -1;
height: 75px;
}
Bemærk der er brugt en minus værdi.
Og nu er afstanden ens på alle sider.... :-) Tak for hjælpen!!
Måske fordi de 2 templates henter hver deres "contentwrapper og contentwrapper2 at der er forskel.
Hvis du ikke ved det, så vil jeg lige fortælle at din browser ikke er centreret i nogen browsere udover IE7 (fixes med margin: 0 auto; på wrapperen)
arhhh ok tak...
Hvor er det på min style.css?
det er her:
/* Header and wrapper */
#wrapper {
margin: 0 auto;
}
Mvh
Jacob Ask
der skal du tilføje margin:0 auto; således:
(hvor du har skrevet margin:-21; hvilket der ikke er nogen browser der forstår da du ikke har angivet nogen enhed)
/* Header and wrapper */
#wrapper {
margin: -21;
}
hej Jacobask...hvis jeg ændrer det til 0 så er højden på de 2 siders menu linie ikke ens mere. Det var derfor jeg startede dette indlæg da jeg ikke ved hvordan jeg får det rettet. Men kan være jeg så skal rette det til 0 og så rette headeren til noget andet...?
Du skal være logget ind for at skrive.