Hej,
Jeg har formået at oversætte det meste på min hjemmeside, men det der generer mig mest er oppe i højre hjørne hvor der står "Items".
Jeg kan simpelthen ikke finde frem til hvor det skal oversættes .. Har i noget forslag?
Venlig hilsen
Hej,
Jeg har formået at oversætte det meste på min hjemmeside, men det der generer mig mest er oppe i højre hjørne hvor der står "Items".
Jeg kan simpelthen ikke finde frem til hvor det skal oversættes .. Har i noget forslag?
Venlig hilsen
Loco translate bruger jeg.
Det ligger ret sikkert i temaet, jeg havde samme udfordring med temaet Divi og så "item" :-).
Da jeg brugte plugin´et og valgte temaet som det, der skulle oversættes, kom de ikke-oversatte strenge op øverst.
Jeg bruger også Loco, men kan ikke finde frem til det. Er det i woocommerce eller i selve temaet det skal findes og rettes?
Måden jeg løser sådan noget på er, at jeg åbner po filen i poedit og laver en søgning på det engelske ord, tager 10 sekunder. Det gør jeg både for tema og woo, hvis jeg er i tvivl. I enkelte tilfælde kan det været temaet som ikke har strengen gjort klar til oversættelse. Så gør jeg udviklerne opmærksom på det og de løser det.
TEST - Beklager
Det er i temaet.
@janjor det har jeg også gjort, men det glemmes i efterfølgende version - og så er man lige vidt..
Det tager 2 sekunder at rette med Loco
Tak for jeres besvarelser, det burde være til at finde ud af :)
Det skal lige siges at jeg ikke kan finde ordet Item / items på listen.
Det lyder meget mærkeligt... Er du sikker på at du vælger temaet som det, der skal redigeres ?. Prøv evt. firebug for at se, hvor ordet måske hentes fra.
@stjans Det tager jo 10 sekunder at uploade sin sprogfil igen efter en update. Det kan jo være flere ord i øvrigt. Men kan se din pointe.
Når jeg undersøger emnet, kan jeg se at jeg allerede har rettet det, det rette sted.. Man kan se at når man loader sider står der varer, men bliver rettet til items.
Jeg tror der er et andet sted hvor man også skal rette det, men det er noget der vil tage lidt tid at undersøge tror jeg..
Såfremt du kører fast så kan du evt. prøve at lave en midlertidig adgang til mig - så vil jeg gerne prøve at se om jeg kan finde en løsning.
Såfremt du kører fast så kan du evt. prøve at lave en midlertidig adgang til mig - så vil jeg gerne prøve at se om jeg kan finde en løsning.
Vil det være nok med adgang til kontrolpanelet?
Ja det bør det være
Jeg kan tilføje en ny bruger som administrator, men jeg skal bruge en e-mail ..
Hvis man undersøger med Chrome, kan det godt rettes - men jeg kan f... ikke finde ud af, hvordan man gør det backend ....
Måske spørger jeg fjollet, men har du konstateret at ordet ITEMS indgår i den oprindelige .POT og er med i oversættelsesstrengene ? Kender en del temaer som ikke får alle strenge med.
En anden ting, hvorfor ikke bare gå ind i Header.php filen i EDIT og ændre ordet ITEMS til VARER.
Ja den bliver overskrevet ved næste opdatering, men så er det løst nu mens man arbejder på en anden løsning. Man kan måske også få det i child.
jeg har oversat det i filen header.php
Derefter har ordet varer stået der lige når jeg er logget ind på siden hvorefter det rettes tilbage til Items. Jeg har også kigget i .POT
Jeg har spurgt min support, men de har indtil videre ikke kunne komme med et svar på det problem.
Jeg har tænkt mig at prøve via mit Child tema, men ved ikke hvordan..
Jeg forstod ikke lige:
Findes ordet ITEMS i den originale .pot ?
Nej, jeg kan ikke finde ordet i den..
Det er sket et antal gange for mig, at jeg har fundet ord som ikke er inkluderet i standard .pot. I de tilfælde har jeg bedt udvikler af pågældende tema om at rette fejlen.Så er temaet jo ikke fuldt translate ready.
Efter at have skrevet til supporten adskilledlige gange, har de endelig været inde og rette ordet, så nu fungerer det.
Tak for jeres hjælp
Super :-)
Du skal være logget ind for at skrive.