Jeg sidder og laver et WP site med templaten Express og kan overhovedet ikke finde hvor jeg oversætter next og previous teksterne, der findes nederst på siden med hver artikel.
Jeg har forsøgt med Loco Translate, men her ser det ud til at teksterne er oversat til dansk.
Oversættelse next og previous kan ikke findes
(3 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 6 years siden #
-
Og du har uploadet rettelserne ?.
Et link til din side vil hjælpe utroligt meget.
Skrevet 6 years siden # -
Jeg har lige hentet dit tema til min test-side.
Der er ingen dansk sprogfil.Måske bruger du ikke Loco Translate korrekt.
Når du åbner Loco Translate - kontrolpanel/loco translate - har du en oversigt over indhold af aktive plugins og tema på din hjemmeside. (du kan også finde dit teme i listen kontrolpanel/loco translate/themes)
Klik på temaet Express
Det eneste sprog som vises er engelsk. klik på +new language
Vælg i boksen "no language selected": Dansk
Vælg en af de 3 locations for din oversættelse. (det er egentlig ligegyldig hvad du vælger)
Tryk på "start translation"Du har nu 4 tekstfelter på siden:
øverste oversigt over alle linier der skal oversættes
tekstfelt med aktuel linie som skal oversættes
tekstfelt med din oversættelse
kommentarfelt (du behøver ikke at skrive i dette feltNår du oversætter skal du være opmærksom på specialtegn. f.eks
<span class="posted-on">Posted on %1$s</span><span class="byline"> by %2$s</span>
her skal du sørge for at elementerne kommer med i din oversættelse - ellers får du fejl. Så ovenstående linie bliver på dansk til:
<span class="posted-on">Udgivet den %1$s</span><span class="byline"> af %2$s</span>
Når du er færdig med oversættelsen - eller ønsker at holde pause - så klik på "Save"
Skrevet 6 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question