Der skulle vel ikke findes en oversættelse til Auction Theme fra Sitemile ????
Eller er det gør det selv selv ????, er stadig lidt grøn i WordPress .....
John Randeris
Der skulle vel ikke findes en oversættelse til Auction Theme fra Sitemile ????
Eller er det gør det selv selv ????, er stadig lidt grøn i WordPress .....
John Randeris
http://wordpress.org/plugins/codestyling-localization/
Bruger jeg.
http://www.youtube.com/watch?v=9jIc_La6C3M
Hej John takker mange gange ........, kigger på det men det skal vel stadig gøres manuelt ????
John
Det er nemt blot følg filmen
Ja ja er igang ...., det virker ok, men skal ha fat i hver eneste lille tekst, så jeg ved hvad jeg skal lave i aften .......
Det er fint at oversættelsen kan ses med det samme, i mit auktions plugin noget nemmere end med Po edit
Takker mange gange navnebror
Hej igen John, så fik jeg det meste oversat ........ Nu har jeg kun et problem: Når der bliver afsendt en mail fra min side, kan den ikke håndtere æøå .........
Ser sådan ud:
Løb ikke tør for strøm i julen Billige batterier til dit julelys og lommelamper. Køb en pakke med 4x10 batt. for kun ???
Skulle gerne se sådan ud:
Løb ikke tør for strøm i julen Billige batterier til dit julelys og lommelamper. Køb en pakke med 4x10 batt. for kun ???
Skal lige siges at jeg bruger et plugin: Ultimate Auction Pro
Mit Theme er: Twenty Twelve
Er det WordPress, som ikke oversætter korrekt ???, det mener udvikleren af Ultimate Auction Pro ...
Hilsen John Randeris
Er det WordPress, som ikke oversætter korrekt ???, det mener udvikleren af Ultimate Auction Pro ...
Ja det er jo lettest at sige, men det er det næppe hvis ellers æ ø å virker i din WP når man skriver indlæg osv.;-)
Har du prøvet at åbne de filer der bruges i pluginet i en editor ?
Kender desværre ikke Ultimate Auction Pro, men du skal sørge for, at din editor gemmer dine filer som utf-8. Hvordan du gøre det, afhænger af editoren.
ps hvordan ser din wp-config.php ud ?
Er der en linie som denne:
define(‘DB_CHARSET’, ‘utf8);
så prøv at rette til denne:
define(‘DB_CHARSET’, ‘utf-8);
Ovenstående blot et andet gæt ;-)
Du skal være logget ind for at skrive.