Jeg har været ude af WP nogen tid, men har for ca. 5 år siden kørt en blog.
Nu er jeg så på banen igen, da jeg har en muligvis velbegrundet formodning om, at man med WP forholdsvis nemt kan håndtere den besværlige situation, at brugerne i stærkt stigende grad benytter forskellige typer fysiske enheder (mobiler, smartphones, tablets, pc, Apple)med forskellige fysiske dimensioner og opløsning. Og også nogle der er markørdrevne og andre med fingertouch.
Mine sites skal så renovere med disse udfordringer for øje.
Det vil så efter min mening være formålstjenligt at tilbyde sit site på alle platforme. Det mest fornuftige ville formentlig være hvis det var muligt at designe en hjemmeside, som automatisk tilpassede sig den enhed som brugeren tilgår siden med.
Jeg har forsøgt at orientere mig, men jeg har ikke fundet i dette forum eller andetsteds en generel beskrivelse og løsning der virker på alle platforme. Derimod har jeg set, at der findes delløsninger med særlige plugins for henholdsvis Ios og Android.
Jeg håber ikke at jeg har overset noget.
Jeg vil være glad for henvisninger til artikler/indlæg, der beskriver problemstillingen.
Det kan teoretisk også være muligt, at andre værktøjer/metoder end at anvende WP ville være mere relevant?
Jeg skal tilføje, at de sites det drejer sig om gerne skulle fremstå seriøse, og altså ikke er blogs med mere eller mindre fancy fumktioner. Kun links, kontakt og evt. mulighed for at stille generelle spørgsmål.
Siderne er grafolog.dk og skriftekspert.dk.
med venlig hilsen
per