Bedste PDF fremviser til WP, det drejer sig om mere end en side, dog ikke en større bog.
PDF i WP
(5 indlæg) (3 voices)-
Rigtige mænd tager ikke backup, de græder.Skrevet 14 years siden #
-
Du kunne bare linke til PDF filen — eller leder du efter en Flash/Silverlight løsning?
Skrevet 14 years siden # -
Ideen er at lægge PDF'en i medier vise et lille billede af forsiden som man så klikker på og får åbnet PDF'en.
Lige nu kan jeg ikke oploade dukumentet, så jeg har bestilt en knap så tung fil.
Hvis Flash/Silverlight gør at man kan bladre så vil jeg da kigge på det.Skrevet 14 years siden # -
På Wordpress.org/extend/plugins/ og i dit eget kontrolpanel kan du søge blandt plugins.
hvis du søger efter "PDF View" kommer der som det allerførste forslag:
GroupDocs Word, Excel, Powerpoint, PDF Viewer
som ser ud til at kunne det du eftersøger.Dit andet problem omkring uploading af store filer skal du løse via dit webhotel.
Nu er en PDF fil ikke så problematisk som billeder, her skal man regne med ca 4 gange så meget upload kapacitet som billedet faktisk er pga dannelse af kopier i andre størrelser.Skrevet 14 years siden # -
Tak skal du have, jeg havde været inde og kigge men havde åbenbart overset den du linker til.
Det med den store fil skal nok løses, men den virkede så tung at der ville gå en rum tid medens den loader og det gider folk ikke at vente på.
Skrevet 14 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question