PHP Warning: touch() [function.touch]: Utime failed: Result too large in D:\wwwroot\461-44Oy5vK2\sites\cocodot.dk\wp-admin\includes\file.php on line 179
Det kommer når jeg forsøger at installere eller opdatere temaer eller plugins
PHP Warning: touch() [function.touch]: Utime failed: Result too large in D:\wwwroot\461-44Oy5vK2\sites\cocodot.dk\wp-admin\includes\file.php on line 179
Det kommer når jeg forsøger at installere eller opdatere temaer eller plugins
Hvor har du hosted henne ?
Umiddelbart tænker jeg at det har noget med dit temp dir at gøre. Bruger du en MAC eller en windows computer?
jeg bruger PC og jeg er hostet hos Comasys.dk
Et skud i tågen:
Tror det er et webhost spørgsmål,så spørg din webhost.
Det er formentlig noget med at WP ikke er i stand til at bruge unzip hjælpeprogram grundet server eller tilladelse .
Måske ligger du på en Windows-server.
Hvis det er tilfældet så bed din host om at skifte dig til en linux-konto.
Kender ikke din Hoster, men ikke alle er ultimative når det gælder WordPress.
tusind tak det prøver jeg
@john
ja måske, men kan ikke helt frigøre mig fra tanken om at der er problemer med tmp dir da fejlen kommer når Wp skal bruge et tem dir.
@cocodot
Prøv følgende som vil virke hvis min mistanke er korrekt. Hvis ikke kan du bare fjerne det igen.
Åben dit FTP program og find mappen der hedder wp-content. Højre klik på den og opret en ny mappe der hedder TEMP
Derefter skal du finde filen der hedder wp-config.php og downloade den til din computer. Åben filen med f.eks. notepad eller et andet simpel program og indsæt følgende linie præsis som den ser ud nederst i filen
define('WP_TEMP_DIR', ABSPATH . 'wp-content/TEMP');
gem wp-config.php og upload den igen. Det er det.
@jensnyhavn
Ja det er noget i den retning gætter jeg ;-)
Du skal være logget ind for at skrive.