Jaeh, joeh, jeg fik da en brugerdefineret menu (uden overskrift) på plads i venstre side.
Derefter rodede jeg rundt for at finde det sted, hvor jeg - på mystisk vis - havde fået nogle links (eller en menu?) fedtet ind i en menulinje aller øverst. Det lykkedes ikke og det er mig en gåde hvordan jeg jeg har gjort det.
Under mine fedtmulerier prøvede jeg forskellige indstillinger og henunder bl.a. at slå "statisk" forside til, hvor jeg valgte den med arkivet med nyhedsbreve, men valgte det fra igen på et tidspunkt.
Om det var dét, eller noget andet, skal jeg ikke kunne sige, men billederne (thumbnails) forsvandt og linkene til dokumenterne virkede ikke. Jeg gik ind i kildeteksten og satte / foran alle henvisninger (før "pdf/dokument.pdf" nu "/pdf/dokument.pdf") og så virkede de igen. Det synes jeg er underligt, for filerne ligger der hvor de hele tiden har ligget.
Jeg har endvidere bemærker, at når siden med arkivet vises i browseren, så hedder adressen i browseren "http://danacorddistribution.dk/arkiv-med-nyhedsbreve-2/". Hvor det to-tal kommer fra, ved jeg ikke. Man skulle så tro, at der, på een eller anden måde, var genereret en dublet, men under "Sider" er der stadigvæk kun de to oprindelige.
1. Hvordan får jeg den øverste menulinje væk
2. Hvordan får jeg "Forside" inkluderet i sidemenuen?