Jeg fandt en fed side http://www.tilbuddk.com/ og ville gerne vide hvilket plugin jeg skal bruge i wp for at få det bedste til et formål som det
Plugin identifikation
(12 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 14 years siden #
-
Det var et temmeligt bredt spørgsmål!
Hvilken funktionalitet skal det tilføje?Skrevet 14 years siden # -
Et "system" så jeg kan tilføje billeder med tekst og links jeg viser i den valgte kategori og med mest populære og sådan håber det er til at forstå..
Skrevet 14 years siden # -
Noget a la dette måske
Mvh JohnSkrevet 14 years siden # -
Jeg tænkte mere et plugin ... men ja noget ala det...
Det du skal bruge — hvis jeg forstår dig korrekt — er et plugin der kan styre "mest populære" indlæg. Dem findes der flere af på http://wordpress.org/extend/plugins/search.php?q=most+popular
Det kan man vel godt sige men et plugin der lader mig tilføje "indlæg" hvor jeg kan styre det hele fra jeg skal have lavet en hvad kalder man det en webshop hvor jeg sælger tilbud for andre bla og dem ville jeg så vise på den mest brugervenlige måde
Det kan man vel godt sige men et plugin der lader mig tilføje "indlæg" hvor jeg kan styre det hele fra jeg skal have lavet en hvad kalder man det en webshop hvor jeg sælger tilbud for andre bla og dem ville jeg så vise på den mest brugervenlige måde
Du skal have tilføjet nogle kommaer og mindst ét punktum i den der tekst før den giver meget mening...
Det kan man vel godt sige, men et plugin der lader mig tilføje "indlæg" hvor jeg kan styre det hele fra. jeg skal have lavet en hvad kalder man det en webshop, hvor jeg sælger tilbud for andre bla. og den ville jeg så vise, på den mest brugervenlige måde.
Du kan da kigge på MarketPress, som er et Webshop plugin til WordPress, der understøtter Multisite og global indkøbskurv.
Måske det kan bruges:
naah jeg skal ikke bruge en kurv eller sådan... redigere brugerne vider til andre sider
ok, det var sætningen her på marketpress siden jeg "trickede" på:
"Link any product to an external link (helooo Amazon affilaites!)"Skrevet 14 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not resolved