Hej.
Jeg har nu testet de plugins jeg kan finde med søgeordet "tournement", "league" og lignende, men ingen af dem kan det jeg leder efter :(
Jeg skal bruge et plugin som kan styre omkring 100 turneringer, i forskellige niveauer. Lidt ala DBU fodbold: fra serier, op gennem rækker og divisioner til Superligaen.
Hvert "hold" består dog kun af en enkelt spiller, og man skal i første omgang være oprettet som bruger af hjemmesiden, efterfølgende kan man melde sig til eller fra turneringen. Hvis man aldrig har været med i turneringen, starter man i bunden - laveste serie i sit geografiske område, og man skal så arbejde (spille) sig op gennem rækkerne, for til sidst at ende i Superligaen. Dropper man ud eller udebliver fra tuneringen, bliver man smidt ud, og ved en eventuel tilbagevenden bliver man indplaceret i en lavere række end den man forlod.
Vinderen af enhver kamp skal indrapportere kampens resultat (modstanderen har X dage til indsigelser).
De 2 bedst placerede i en række rykker et niveau op, og de to dårligst placerede rykker tilsvarende et niveau ned. Der sker op- og nedrykning ved afslutningen af hver uge (eksempelvis søndag kl. 18). Den der ved årets udgang ligger på førstepladsen i øverste række (Superligaen), kan kalde sig mester.
Findes et sådan plugin? Eller måske bare noget der ligner...
Det er essentielt;
- at brugerne automatisk kan tilmelde sig,
- at man ved tilmelding automatisk bliver indplaceret korrekt
- Ligeledes er det vigtigt, at den enkelte serie/række/division automatisk opdateres i takt med, at spillerne indrapporterer resultater (via et personligt login), og
- at den aktuelle stilling i en valgt serie/række/division altid er "live".
Hvis et sådan plugin ikke findes, kan det mon så udvikles?
Jeg ved der findes et til Joomla, JoomSport, men jeg har aldrig budt mig om Joomla - aldrig!
http://jeanjensen.dk
resolved