hej gutter
Tak for jeres svar på mit indlæg.
Jeg har meget stor respekt for jeres meninger og erfaringer her i forummet, og jeg ved godt jeg her er den "MEGET lille hjerne" i selskabet.
Og det er også rigtig fint hvad der står i det link der er henvist til i tråden. Jeg havde læst og forstået det meste men her er det så, at jeg flovt må indrømme, at jeg helt mister overblikket. Jeg er ikke i tvivl om, at det er fordi mit erfarings-neveau jo naturligt nok ikke ligger i nærheden af jeres hvad angår Wordpress. Jeg er stadig nybegynder.
Men jeg håber da at jeg en dag kan tage det hele lige så afslappet som I. Jeg er faktisk ret vild med Wordpress og lærer da også nyt hele tiden, så måske en dag....
Og jeg håber at I forstår, at jeg bare slet ikke vild med at skulle indsætte diverse tekster hist og pist, især når det ikke burde være nødvendigt. Jeg har meget dårlige erfaringer med hvor små fejl der skal til for at det hele går i smadder. Især når jeg ikke er helt sikker på hvor det skal puttes ind.
Jeg synes at det kan være ret udmattende at skulle bruge timer, dage og uger for at finde noget der kan hjælpe mig og min beskedne private side op igen.
Det er jo nok meget nemmere for jer, der forstår "sproget" og ved hvor der skal sættes ind, men for mig er det et kæmpe stort stykke arbejde at nærlæse vejledninger og oversætte det til noget jeg forstår, selv når det er skrevet på dansk. Det gør jeg normalt gerne og ret ofte, for helt uden går det jo ikke.
Det er selvfølgelig fordi jeg stadig er uvidende, uerfaren og ret dum i det tekniske bagland i Wordpress. Men jeg kunne altså bedre lide den gamle måde at opdatere på. Jeg følte jeg havde mere styr på det. Selvom jeg nu forstår at det er en gave for de fleste.
Men jeg ville da helt sikkert bifalde, hvis der i kontrolpanelet en skønne dag fandtes en knap for dummies, med valget; nej tak til automatiske sikkerhedsopdateringer.
Jeg lover dog at jeg ikke vil brokke mig mere over dette, men ydmygt indordne mig i stilhed med "gaven" og se hvad der sker.
vh Anne-Lise