Jeg har puttet et falshbanner på min side her:
Før var der bare et billede. Flash giver nogle problemer, da både menuen foroven, samt fanemenuen skal ligge oven på flash vinduet/animationen. Det er har jeg så fedtet en del med. Det viser sig, at man skal med definere en 'position' på de enkelte overlappende elementer. Det gav det bedste (nemmest tilrettelige) resultat med 'position: relative'. Så skal jeg bruge z-index for at lægge blokelementerne oven på min flash.
Det er næsten lykkedes. I IE7 ser det fint ud, men i FF har jeg stadig noget luft over begge menuer og den ene har forskubbet sig lidt til højre.
Hele balladen kommer bl.a. af, at jeg gerne vil bibeholde h1-tag'et i headeren for Googles skyld, selvom det er sat til 'visibility: hidden'.
Af en eller anden grund fylder h1-elemetet utroligt meget når jeg inspicerer med Firebug, selvom det kun er en en titel og jeg kan ikke se, det er defineret til at være en bestemt størrelse. Det skubber til resten.
Jeg vil tro, at det er det klassiske problem med IEs vs. FFs brug af margin og padding, men jeg har stirret mig lidt blind på det, så et par skarpe øjne vil være værdsat meget.