Post Notification holdt pludselig op med at udsende bekræftelsesmailen til nye abonnenter (en mail der også indholder linket til valg af de kategorier man vil abonnere på!)
Ingen wp-opdatering eller nye plugins involveret. Er der nogen erfaringer eller ideer til løsning af problemet?
Post Notification - bekræftelsesmails stoppede
(4 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 15 years siden #
-
Hvis det er denne cella så mon ikke du skal kontakte cliche.dk siden du ikke har "pillet" ved noget selv
Mvh JohnSkrevet 15 years siden # -
Tak, men hosten på det relevante site er Surftown, ikke Cliche. Jeg har Post Notification kørende flere andre steder uden problemer.
Du mener at det kan være en ændret smtp-setting, eller noget lignende hos hosten, som gør at serveren ikke længere sprøjter bekræftelsemailen af sted?
(jeg har 'pillet' ved andre ting siden aktivering af plugin'en - men ikke noget der skulle kunne have betydning for den - fx har jeg ikke tilføjet nye kategorier efter plugin-aktiveringen).Skrevet 15 years siden # -
Den er løst:
Lad endelig være med at fjerne "comment_notes_before" linien i Arras-temaets comment-template.php !Skrevet 15 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
resolved