Hej,
Jeg har et problem med at når jeg vil logge ind på admin, så mister jeg et bogstav i adressen, så får jeg en besked om siden ikke kan vises.
Det er et æ, som forsvinder.
Nogen der kender til hvad der kan være skyld i dette?
Hej,
Jeg har et problem med at når jeg vil logge ind på admin, så mister jeg et bogstav i adressen, så får jeg en besked om siden ikke kan vises.
Det er et æ, som forsvinder.
Nogen der kender til hvad der kan være skyld i dette?
Når jeg følger linket under din profil, får jeg denne:
http://xn--billigledsparepre-5rb.dk/
Glemte helt at tilføje at problemet forekommer også når jeg har installeret et plugin og så trykker på aktiver plugin, så får jeg samme besked med den ikke kan vises og min url med et mangledende bogstav.
Indsætter jeg så det æ hvor det mangler, og trykker enter, så åbner siden fint igen.
Ja Henning, det er korrekt. Domænet virker fint, men mit æ forsvinder.
Kender ikke grunden. Måske en ide at spørge din host?
Kan det have noget at gøre med den url jeg har skrevet i indstillinger? Skal url være ligesom den du skrev eller skal det være den jeg ville skrive i browser med æ?
Den kan jeg ikke hjælpe dig med.
De hosts, jeg bruger, tillader ikke brugen af de danske bogstaver æ,ø og å i domænenavnet.
Når man køber Æ Ø Å domæner kan man med fordel lave en 301-redirect
Altså køb 2 domæner.
Ud over det risikerer du dårlige besøgstal og dårligt SEO at have et domæne med æ ø eller å.
Hold dig langt væk fra danske tegn i såvel directory navne, filnavne og domæner. Det er IKKE standard og det giver alle mulige problemer i forbindelse med interaktion med systemer der ikke understøtter dise tegn - og det er mange!
http://wp-danmark.dk/forum/search.php?q=%C3%A6+%C3%B8+%C3%A5
Så fandt jeg en løsning efter jeg installerede et andet domæne med et æ.
Inde i indstiller under generelt var mit link det domænenavn jeg skriver i browseren alt det med æ, dette skulle ændre til det rigtige domænenavn som Henning sendte, hvorefter det hele fungere som det skulle.
Du skal være logget ind for at skrive.