Hej
Håber på at kunne finde hjælp herinde til et ny opstået problem. Har næsten lige fået opdateret til seneste version af Wordpress og har nu problemer med at lave indlæg der er mere end et par sætninger i længde. Forsøger jeg at indsætte et billedelink (skriver altid direkte i html delen), så forsvinder den del også når jeg trykker på Publish. Efter jeg har trykket publish, forsvinder en del af teksten og billedet og jeg står tilbage med et indlæg der pludselig kun er meget kortere end det oprindeligt skrevne. Er der nogen herinde som kan forklare mig hvad det kan skyldes? Er meget desperat for at få det ændret snarest :o)
Problemer med at skrive indlæg...
(8 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 4 months siden #
-
Det lyder til, at der er sket en fejl i opdateringen.
Prøv at overskrive/wp-admin/delenSkrevet 4 months siden # -
Har haft en anden til at gøre det for mig, da jeg ikke selv er meget for at begive mig ud i den slags opdateringer - skal ikke meget til før jeg nok får lavet noget der laver rod i det. Min side er efterhånden blevet forholdsvis stor, så frygten for at miste noget under egen håndtering af en opdatering rykker for meget, så vælger som regel at "outsource" den del af opgaven. Så ved ikke helt hvordan jeg overskriver den del eller hvad der kan være galt, men det lyder meget sandsynligt.
Skrevet 4 months siden # -
Bare sørg for at tage en fuld backup inden I begiver jer ud i en opdatering.
Søger stadig efter en der kan afhjælpe mit problem med Wordpress - det er selvfølgelig betalt.
Har haft en anden til at gøre det for mig, da jeg ikke selv er meget for at begive mig ud i den slags opdateringer
Har du/I/den anden forsøgt som foreslået af Steffen ???????????Skrevet 4 months siden # -
Sagen er afsluttet - problemet lå i en dummefejl fra egen side. Utroligt så små fejl kan fritte en helt ud.
Fint.
I henhold til vist nok Danmarks Statistik er fejl-40 den mest almindelige. :-))))
Hvad var fejlen ???? Måske vi andre også kan lære.Skrevet 4 months siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question