Jeg har lavet en hjemmeside i wordpress og installeret bbPress.
Men jeg har brug for at forumets brugerflade er på dansk. Jeg har hentet en dansk sprogpakke og lagt ind i bbPress under /wp-content/languages/bbpress/ .
Men sproget er stadig engelsk.
Hvad gør jeg forkert?
Problemer med dansksproget forum
(12 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 12 years siden #
-
Din WP skal være på dansk, og sprogfilerne til bbPress skal være placeret her:
/wp-content/plugins/bbpress/languagesSkrevet 12 years siden # -
Tak for tippet, men det hjalp desværre ikke.
Jeg har hentet sprogfilerne her: http://danieljuhl.dk/wordpress/oversaettelse/
De er nu placeret i: C:\Users\Lamberth\Documents\wordpress-3.6.1-da_DK\wordpress\wp-content\plugins\bbPress\languages
Men det undrer mig at der ikke var en "plaugins" mappe under wp-content. Den oprettede jeg.
Jeg tænker også at der skal gøres noget for at wordpress registerer at der er nye filer tilgængelige? Jeg kan ikke se noget sted, hvor jeg kan vælge sprog med instillinger for forummet.
Som I kan fornemme er jeg nybegynder i wordpress, så al hjælp modtages med tak.Skrevet 12 years siden # -
De er nu placeret i: C:\Users\Lamberth\Documents\wordpress-3.6.1-da_DK\wordpress\wp-content\plugins\bbPress\languages
Den forstår jeg ikke ?
Link til siden ??Skrevet 12 years siden # -
Skrevet 12 years siden #
-
og sprogfilerne til bbPress skal være placeret her:
/wp-content/plugins/bbpress/languages
Det er på installationen - IKKE på din PC (eller misforstår jeg ?)Og der er ikke nogen indstillinger til sprog. Kommer helt af sig selv, hvis WP er på dansk
Skrevet 12 years siden # -
Nej, jeg er bange for at du ikke misforstår :-)
Jeg er bare virkelig nybegynder på dette felt.
Hvordan får jeg adgang til filerne, der er installeret?
Tak for tålmodighedenSkrevet 12 years siden # -
Du kan uploade ved hjælp af din ftp-forbindelse. Du skal bruge en FTP-klient - kunne være FileZilla.
Koderne osv. har du fået i en mail fra hosten.Skrevet 12 years siden # -
Ah, nu lykkedes det, og jeg blev meget klogere i processen.
Mange tak for hjælpen!Skrevet 12 years siden # -
Nu slås jeg med at få lavet et snedigt system så folk kan oprette sig som brugere, og skrive i forum. Jeg leder efter en løsning, hvor der ikke er for meget manuel håndtering, da forummet på sigt skal kunne håndtere 2-300 brugere.
Er det muligt?
Jeg har lidt kig på det plugin der hedder Sidebar Login. Nogen der har erfaringer med det?Skrevet 12 years siden # -
Det hele er da med bbPress - tjek dine widgets og se evt. nærmere her: https://codex.bbpress.org/
Skrevet 12 years siden # -
Tak, igen.
Det virker fint nu. :-)Skrevet 12 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not resolved