Hej alle,
Jeg har et problem med vores forenings hjmmeside. Den skal opdateres. Jeg kan godt logge på, men det er også kun det. Jeg kan ikke komme ind på siderne.
Håber I kan hjælpe.
Mvh /R
Problemer med hjemmesiden
(12 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 11 years siden #
-
Svært evt. at hjælpe, når du ikke oplyser hvilken side ?
Skrevet 11 years siden # -
Siden hedder http://www.vibysydif.dk
Hvilke rettigheder har du ? Administrator eller ?
Ja, jeg er administrator.
Hvad har du opdateret ?
Thema ?
Plugins ? Hvilke ?
Er din WP opdateret ?
Har du adgang til admin-delen ?Skrevet 11 years siden # -
Der sker ingenting, når jeg klikker. Jeg får ikke lov til at lave noget som helst ind på siden. Jeg kan fx se, at der er 5 opdateringer og 1 plugin, men der sker intet, når jeg klikker på dem. Jeg kan se menuen til venstre, men kan ikke klikke på punkterne for at komme videre.
Har du eventuelt prøvet i en anden browser ?. Måske du også kan forsøge at sende logindata til en anden i bestyrelsen og lade dem forsøge - blot for at eliminere, at fejlen ligger hos dig ?
Det har jeg gjort. Jeg har både brugt en anden brower og fået en anden fra bestyrelsen til at forsøge. Han kunne heller ikke komme ind på siderne. Det samme problem, som jeg oplever.
Det kunne være et plugin, der "blokerer".
Prøv - via din FTP-forbindelse - at opdøbe pluginmappen (måske bare sætte en bindestreg i enden).
Det slår alle plugins fra.Skrevet 11 years siden # -
Undskyld at jeg spørger dumt, men hvordan får jeg adgang til min FTP-forbindelse?
Programmet FileZilla er en mulighed.
De nødvendige oplysninger for at få adgangen må du have i en mail fra din host.Skrevet 11 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question