Hej
Jeg er stødt på et problem med et af mine plugins (ezpz-one-click-backup), som det fremgår af nedenstående fejlkoder, der dukker op, når jeg forsøger at logge ind. Kan i øvrigt kun logge ind via /wp-login.php, fordi den fryser, hvis jeg gør det fra bloggen.
Warning: file_put_contents(/var/www/juliebskou.dk/public_html/wp-content/plugins/ezpz-one-click-backup/backups/data/cron-status.6IoN92tD67uOM.php) [function.file-put-contents]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/juliebskou.dk/public_html/wp-content/plugins/ezpz-one-click-backup/functions/ezpz-ocb-functions.php on line 1351
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/juliebskou.dk/public_html/wp-content/plugins/ezpz-one-click-backup/functions/ezpz-ocb-functions.php:1351) in /var/www/juliebskou.dk/public_html/wp-login.php on line 349
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/juliebskou.dk/public_html/wp-content/plugins/ezpz-one-click-backup/functions/ezpz-ocb-functions.php:1351) in /var/www/juliebskou.dk/public_html/wp-login.php on line 361
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/juliebskou.dk/public_html/wp-content/plugins/ezpz-one-click-backup/functions/ezpz-ocb-functions.php:1351) in /var/www/juliebskou.dk/public_html/wp-includes/pluggable.php on line 669
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/juliebskou.dk/public_html/wp-content/plugins/ezpz-one-click-backup/functions/ezpz-ocb-functions.php:1351) in /var/www/juliebskou.dk/public_html/wp-includes/pluggable.php on line 670
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/juliebskou.dk/public_html/wp-content/plugins/ezpz-one-click-backup/functions/ezpz-ocb-functions.php:1351) in /var/www/juliebskou.dk/public_html/wp-includes/pluggable.php on line 671
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/juliebskou.dk/public_html/wp-content/plugins/ezpz-one-click-backup/functions/ezpz-ocb-functions.php:1351) in /var/www/juliebskou.dk/public_html/wp-includes/pluggable.php on line 866
Jeg har i andre tråde med omtrent samme problem læst, at folk rådes til at slette det pågældende plugin, som skaber problemer. Nu er spørgsmålet så, om jeg også bare kan gøre det, når der er tale om min backup plugin, eller om jeg bare graver mig dybere ned i suppedasen?
Efter opdateringen, der på mystisk vis gik galt, så har mit tegnsæt også ændret sig. Hvis man ser min blog fra Explorer, så kan den fint vise æ, ø, å mv. (dog stadig med fejlkoder i toppen), men ses den fra fx Chrome, så vises det helt forkert. Hvor og hvordan kan jeg mon rette det?
På forhånd tak :)
resolved