Hej danske WP brugere.
Jeg har på http://ModeBarn.dk brugt Minimal temaet fra ElegantThemes.com. Efter en masse timers roden rundt, har jeg endelig fået styr på det meste. Jeg har dog stadig et par problemstillinger, som jeg håber I kan hjælp med herinde. Jeg har forsøgt at få hjælp via deres support funktion/forum, men det er ikke lykkedes mig.
Som i kan se på siden, så har jeg, på forsiden, en slider og nedenunder den tre "service blurbs". Det jeg gerne vil have ændret er:
1) Størrelsen på thumbnail'en til slideren skal reduceres i størrelse. Jeg har været inde i post_thumbnails_minimal.php og ændret værdierne fra fra 406x226 til 266x148, men det lader ikke til at have ændret noget. Og jeg har prøvet at re-uploade billedet osv.
Ved du/I hvordan jeg får det ændret?
2) De tre bokse/service blurbs er lavet til at fremvise sider/pages, men jeg har i koden rettet det sådan at de nu viser artikler fra en bestemt kategori. Problemet er nu at alle tre bokse viser samme artikel, hvor jeg selvfølgelig gerne vil have at de viser de tre seneste artikler. Hvilken kode skal jeg havde fat i for at ændre det?
Jeg ville have inkluderet nogle screenshots for at forklare mit problem bedre, men kan ikke finde den funktion her på siden?
På forhånd mange tak!
not resolved