Jeg får hvid skærm, når jeg prøver at uploade billede til header, og dette sker lige gyldigt hvilken browser jeg bruger, og hvilken størrelse billedet er i.
Hjælp!
På forhånd tak
Problemer med upload af header
(18 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 12 years siden #
-
Et link til din side er altid en god ide !!
Skrevet 12 years siden # -
Men lige nu er der standard header på, da alle andre muligheder resulterer i en lille sort forkant oppe i venstre hjørne med et kryds i og intet billede
Bruger du plugins? Måske et der hedder Updater? Prøv så at slette det.
Har lige deaktiveret samtlige plugins - ingen forskel overhovedet.
Når jeg uploader billedet, vises bare et lille billedikon, der er skåret over.
Tja - kan naturligvis skyldes andet end plugins, men prøv via din FPT adgang at omdøbe mappen plugins til f.eks plugins_old.
Hvis det ikke virker er det ikke et plugin der driller.
Tror (måske)at det er skriverettigheder på mappen uploads den er gal med.
Skal være 777Hvis du ikke selv kan rode med sådant så spørg evt surf-town om de kan checke rettighederne på mappen.
Edit skulle være 755
Mvh JohnSkrevet 12 years siden # -
Jeg vil gerne prøve at se, om jeg selv kan løse problemet - men har ingen ide om, hvor jeg ser det med 777? Har læst det nogle andre steder, men ved ikke hvor jeg skal kigge.
Virkede det med at omdøbe ikke?
På din server (brug et FTP program) højreklik på den pågældende mappe og klik på filtilladelser.
@john
777 eller er det 775?Skrevet 12 years siden # -
Hvad står FTP for? Og er det på surftown eller andet sted, det skal findes?
Har du prøvet at skifte til en andet thema (måske et af de fire standardthemaer) for at prøve om upload af headerbillede virker med dette ?
Den afprøvning kunne være med til at indkredse hvor fejlen opstår.
Er det selve WP ?? Så kunne en geninstallering måske komme på tale.
Er det themaet. Så kunne en sletning med efterfølgende geninstallering måske hjælpe.Skrevet 12 years siden # -
Hvad står FTP for? Og er det på surftown eller andet sted, det skal findes?
Et program der kan overføre filer fra din computer til din server hos Surftown (og ovmendt). Kan kan også se, omdøbe mm. på de filer som ligger på serveren. Brugte du ikke et sådan program da du installerede WP
Et godt program findes her
https://filezilla-project.org/
Du skal downloade det der hedder client.
Når du kører Filezilla skal du bruge oplysninger om din server (FTP) som du har fået af Surftown.
Men kan da kun anbefale at du tester hennings forslag først.
Så nu har du 3 forslag :) :)
Jeg har prøvet geninstallation - ingen forskel
Ved andre temaer (har nu prøvet to andre), kommer stadig det knækkede billedikon frem på hvid baggrund.Skrevet 12 years siden # -
2 tilbage :)
Jens nok nærmere 755 på mapper 644 på filer ;-)
Sådan er mine og det var det jeg skulle have skrevet.
Jeg fulgte installationsguiden fra webdesigner, sådan at jeg ikke behøver bruge et program som filezilla, men kan køre det på "den lette måde".
Men der er simpelthen ingen ting der virker. Der er ikke mulighed for at løse problemet på en anden måde? Har kæmpet i 2 dage nu, og tænker at det virkelig ikke kan være så besværligt, når så mange andre kan uden problemer.
Jeg fulgte installationsguiden fra webdesigner, sådan at jeg ikke behøver bruge et program som filezilla, men kan køre det på "den lette måde".
Den fatter jeg ikke helt. Har du brugt en 1-klik-installation eller ????
Hvis ja til det sidste, så kan svaret på det hele være at slette alt (kræver FTP eller filemanager via hostens kontrolpanel) og derefter installation som beskrevet her: http://www.hmnielsen.dk/wp-content/uploads/2011/06/Installation-af-WordPress.pdf
Ja, lige præcis sådan.
Jeg prøver lige at se, om ikke det så virker :)
Skrevet 12 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not resolved